سیاوش یزدانی

فرهاد مجیدی در پایان بازی با هوادار صحبت‌هایی علیه سرمربی تیم ملی مطرح کرد.

به گزارش ایران پژواک، در پایان بازی با هوادار، مجیدی در مورد لیست تیم ملی که وعده داده بود امروز در موردش صحبت می کند، گفت:‌ به شدت در مورد آقای اسکوچیچ من مشکل دارم. اول صعود تیم ملی به جام‌جهانی را تبریک و به اسکوچیچ تبریک می‌گویم. از او تشکر می‌کنم تیم ملی ما را به جام جهانی برده. بازیکن را عین دسته گل تحویل تیم ملی دادم ببینید با چه وضعیت عصبی او را تحویل ما دادند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه اتفاقی باید برای استقلال رخ بدهد که بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند. بهترین نتایج را در نیم‌فصل اول گرفته‌ایم هم از لحاظ خط حمله و خط دفاع بهترین بوده‌ایم. تمام ایران فهمیده‌اند که مشکل تیم ملی چیست چگونه آقای اسکوچیچ نفهمیده؟‌ آقای اسکوچیچ دفاع‌های من بهترین مدافعان ایران هستند. هر چه بگردید بهتر از آنها پیدا نمی‌کنید. حالا نظر فنی دارید من احترام می‌گذارم اگر در باشگاه این کار را بکنید می‌شود آن را توجیه کرد چون محدودیت بازیکن دارید اما وقتی شما ۱۶ تیم لیگ برتری دارید و دفاع‌های ما را دعوت می‌کنید و بعد مدافعان شما به مشکل می‌خورند بازیکن دیگری را از جای دیگر به دفاع وسط منتقل می‌کنید و دفاع وسطی که بهترین دفاع لیگ است بازی نمی‌دهید انگیزه را در تیم من کشته‌اید آقای اسکوچیچ.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنان می‌خواهند به جام جهانی بروند و بازی کنند، تیم استقلال بدون باخت صدرنشین لیگ است این چه حرکتی بود که روی بازیکنان من کردید؟ او بسیار مربی خوبی است اما برای باشگاه نه تیم ملی. این کار یک مربی حرفه‌ای نیست. شما بهترین دفاع‌های لیگ را دعوت کرده‌اید بعد یک دفاع چپ جای آنها گذاشته‌اید که بازی کند! این هم از وضعیت امروز یزدانی نه تمرکز کامل داشت و عصبی بود آقای اسکوچیچ. او را مثل دسته گل تحویلت دادم این بهترین دفاع لیگ است یک انگشتش به تمام دفاع‌هایت می‌ارزد. چه کردید با بازیکنان من که اصلا عصبی شده؟ شما کل لیگ را بگردید  مثل مرادمند و دانشگر پیدا نمی‌کنید. خودتان خوب می‌دانید همه ایران فهمیدند که مشکل ایران چیست چگونه شما نفهمیدید؟!

وی گفت: با اینکه اسکوچیچ را دوست دارم و از نظر فنی دو سه جلسه با او صحبت کردم و قبولش دارم رفتارش یک مربی حرفه‌ای در شأن تیم ملی نبود. اصلا انگیزه را در تیم ما کشتند چه اتفاقی باید بیفتد. حالا از فرهاد مجیدی که بهترین نتیجه را در لیگ گرفته چیزی نمی‌گویید؟ یکسری مجری‌ها هیچ صحبتی نمی‌کنند اینقدر که دنبال امتیازهای از دست رفته یک تیم هستند دنبال قهرمانی نیم‌فصل استقلال نیستند، بماند. من احتیاجی به آنها ندارم اما بازیکنانم احتیاج دارند به جام جهانی بروند و بازی کنند. آینده‌شان است، شما نمی‌توانید این برخورد را با تیم استقلال بکنید. بهترین تیم لیگ است بالا برویید پایین بیایید بهترین تیم لیگ است و بهترین نتیجه را گرفته است. چطوری این رفتار را با بازیکنانش می‌کنید؟ بعد می‌گویند می‌خواستیم دعوت کنیم اما به خاطر کرونا نشد! من مطمئنم این هم بهانه است آن دو بازیکن را هم دعوت نمی‌کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی