عکس

عکس دست یک زن اهل بوچا اوکراین با ناخن‌های لاک‌زده، طی روزهای اخیر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

به گزارش ایران پژواک، در میان تصاویر غم انگیز اجساد در بوچا، حومه کی یف پایتخت اوکراین که در آن نیروهای ارتش روسیه متهم به انجام جنایات علیه شهروندان اوکراینی هستند، عکس دست زنی با ناخن‌های لاک‌زده و طرحی از قلب بر روی یکی از ناخن‌ها جزو پربازدیدترین عکس‌های این حادثه وحشتناک بوده است.

 پس از گذشت چند روز آناستازیا سوباچوا، یک آرایشگر از شهر گوستومل از روی دست مانیکور شده با لاک ناخن قرمز و سفید این زن را تشخیص داده که بارها در طول کلاس‌های آرایشش دیده بود.

خانم سوباچوا روز چهارشنبه در یک تماس تلفنی از شهر کروپیونیتسکی که همراه با خانواده اش به آنجا گریخته بود، گفت: وقتی آن را دیدم، قلبم شکست. خانم سوباچوا که به مدت پنج سال در بوچا آرایشگر بوده است، گفت که زنان زیادی را در آنجا می‌شناسد، زیرا بسیاری از آن‌ها را آرایش کرده است.

ایرینا فیلکینا، ۵۲ ساله، اپراتور یک کارخانه صنعتی، در ماه فوریه با خانم سوباچوا تماس گرفته بود تا در مورد کلاس‌های آرایش پرس و جو کند. این آرایشگر یادآور شد: او آرزو داشت محبوب شود و تعداد فالوورهای اینستاگرامش را افزایش دهد. وی گفت که برای این کار، خانم فیلکینا از او کمک می‌خواهد که زیبا و شیک باشد.

خانم سوباچوا به یاد می‌آورد که خانم فیلکینا به او گفته بود: بالاخره مهمترین چیز را فهمیدم: شما باید خود را دوست داشته باشید و برای خود زندگی کنید. در نهایت من آنطور که می‌خواهم زندگی خواهم کرد.

اما جنگ به این رویاها پایان داد. دختر فیلکینا، که پس از شروع جنگ از بوچا گریخته بود، گفت که در ۶ مارس متوجه شده بود که مادرش روز قبل در حالی که با دوچرخه از محل کار خود باز می‌گشت هدف گلوله قرار گرفته است. با این حال، برای حدود یک ماه، دختر کمی امیدوار بود که ممکن است هنوز زنده باشد.

وی گفت: می‌دانم که امکان‌پذیر نیست، زیرا یک ماه بود که با او در تماس نبوده است. اما یک کودک همیشه منتظر مادرش خواهد بود. او گفت: حتی اگر مانیکور هم نبود، می‌دانستم که مادرم است. این دختر گفته که هنوز به دنبال جسد مادرش است تا آن را دفن کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی