• ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
  • کد خبر: 28746
عکس

تعویض قایدی به‌جای شهباززاده، همان برگ برنده‌ای بود که ساپینتو رو کرد و او بازی را کاملا به سود آبی‌ها تغییر داد.

به گزارش ایران پژواک، بازگشت قایدی از امارات با وجود داشتن قرارداد سنگین با شباب الاهلی، رویایی بود که تعبیر شد. کمتر هوادارِ استقلال باور داشت که در این پنجره نقل و انتقالاتی دو وینگر بوشهری را در تیمشان ببینند، اما این اتفاق رقم خورد و علاوه بر محبی، مهدی قایدی نیز شکار تابستانی مدیران استقلال لقب گرفت.

او که به دنبال خط زدن روزهای نه‌چندان موفقش در الاهلی بود، درخشش در لباس آبی را تنها پل رسیدن به قطر می‌دانست. یک نیم فصل پیش روی اوست و باید از تک تک لحظات حضور در لیگ برتر برای تغییر نظر دراگان اسکوچیچ استفاده کند و چه زمانی بهتر از اینکه سرمربی کروات با چند متر فاصله، بازی قایدی را به نظاره نشسته است.

ساپینتو ترجیح داد که در بازی مقابل ملوان، محبی را در ترکیب اصلی قرار داده و قایدی را نیمکت نشین کند. استقلال چند موقعیت نیز به‌دست آورد ولی در خط دفاعی بسیار متزلزل بود. دریافت گل اول و شکست تا دقیقه 58، کافی بود که سرمربی پرتغالی به دنبال تغییرات مهم در خط حمله تیمش باشد که هرگز آن برش و قدرت کافی را نداشت.

استقلال به گل تساوی رسید ولی عطش برای پیروزی در این دیدار سبب شد تا ساپینتو آس خود را از روی نیمکت بلند کرده و به زمین مسابقه بفرستد. قایدی به جای شهباززاده وارد زمین شد و در دقایقی که آبی‌ها بدون مهاجم تخصصی بازی می‌کردند، وینگر ریز نقش بوشهری زهر خودش را ریخت و استقلال به گل دوم رسید تا ساپینتو کنار زمین سر از پا نشناسد.

فرار تند و تیز کوین از سمت راست و جا گذاشتن مدافعان حریف با یک ارسال به دهانه دروازه همراه بود و برای مهدی قایدی چه موقعیتی بهتر از مقابل دروازه قرار گرفتن، که او با یک بغل پای ساده، گل دوم را وارد دروازه میزبان کند. نکته عجیب جایی بود که پسر بوشهری توانست با دومین لمس توپ خود گل پیروزی بخش استقلال را روی ارسال زمینی و دقیق یامگا به ثمر برساند.

قایدی همان ستاره‌ای بود که ساپینتو برای تغییر نتیجه به آن احتیاج داشت. وینگری که همه چیز را تغییر داد و استقلال بازنده به برنده بازی تبدیل شد. مهدی در ادامه بازی هم درخشید و توانست در اوقات تلف شده یک پنالتی برای آبی‌ها کسب کند تا به این‌ترتیب بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

به نظر می‌رسد پروژه احیای قایدی زودتر از حد تصور محقق شده و حالا او قرار است خط حمله کم اثر استقلال را درمان کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی