لاماری ایما

لاماری ایما کراس‌اور جدیدی است که با موتور ۱۹۵ اسب بخاری در شرکت آرین پارس موتور ساخته و روانه بازار خودروی ایران می‌شود.

به گزارش ایران پژواک، لاماری ایما محصول مشترک آرین پارس موتور و دانگ‌فنگ است که در کلاس خودروهای کلاس اور کامپکت تولید می‌شود.

قلب تپنده این ماشین موتوری توربو با قدرت ۱۹۵ اسب بخار است که از فناوری میتسوبیشی بهره می‌برد. این موتور می‌تواند ایمای یک و نیم تنی را در مدت زمان ۹.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

خودروی چینی یک میلیارد و صد میلیون تومانی: زیبای خشن!

ایما با فرم ویژه چراغ‌ها و جلوپنجره و طراحی خشن و جوان پسند نشانی از خودرویی محافظه‌کار ندارد و از چهره‌ای تهاجمی برخوردار است.

جعبه‌دنده لاماری ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم انتقال قدرت آن FWD محور جلو است.

لاماری ایما امکانات ایمنی و رفاهی زیادی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم نگهدارنده در سربالایی، سیستم کمکی در سرازیری، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، شش کیسه هوا، پاور ویندوز، سانروف، سیستم صوتی مجهز به نویگیشن، سیستم تشخیص صدا، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

خودروی چینی یک میلیارد و صد میلیون تومانی: زیبای خشن!

لاماری ایما در تست تصادف موسسه CNCAP چین موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی شده است. این خودرو برای عرضه در قرعه کشی وزارت صمت با قیمت 1 میلیارد و 79 میلیون تومان عرضه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی