ویلا

درحالی که ویلاهای لوکس اطراف تهران در کردان برای یک شب اقامت تا ۶ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند برخی از ویلاهای مشابه در شهرهای شمالی کشور تا شبی ۱۵ میلیون تومان هم برای اجاره پیشنهاد می‌شوند. برخی این افزایش قیمت را به دلیل ورود میهمان جدید به ویلاهای شمال کشور می دانند. مستأجران عرب در برخی از شهرهای شمالی برای ویلاهای لوکس به راحتی رقم‌های بالاتری را می‌پردازند.

به گزارش ایران پژواک، بررسی فایل‌های اجاره ویلاهای اطراف تهران در هفته پایانی شهریور نشان می‌دهد اگر بخواهید یک ویلای ۲۰۰ متری که استخر روباز هم داشته باشد اجاره کنید دست کم باید شبی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بپردازید. این رقم تنها برای میزبانی از ۴ نفر است و به تعداد هر نفر اضافه باید بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان شبی پرداخت کنید.

ویلاهای بزرگ‌تر با امکاناتی مانند استخر آب گرم داخلی و استخر روباز، میز بیلیارد، فوتبال دستی و... به بالای شبی ۳ میلیون تومان می رسد. برخی ویلاهای لوکس محدوده کردان نیز برای آخر هفته‌ها تا شبی ۶ میلیون تومان هم کرایه داده می‌شود. رقم این ویلاها در روزهای غیر تعطیل به نصف کاهش پیدا می‌کند و گاهی نیز تخفیف های ۲۰ تا ۳۰ درصدی نیز شامل این ویلاها می‌شود یعنی اگر شما یک ویلای استخر دار را در میانه هفته شبی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌توانید اجاره کنید که این رقم در پایان هفته به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می رسد. با این حال اگر به سایت‌های رزرو آنلاین برخی از این ویلاها مراجعه کنید متوجه می‌شوید بسیاری از آنها تا هفته اول مهر اجاره داده شده است.

اما رقم ویلاهای استخر دار شمال تهران افزایش چشمگیری داشته است. هرچند که می‌توان ویلاهای جنگلی را از شبی ۵۰۰ هزار تومان برای اجاره پیدا کرد و یا کلبه های چوبی و جنگلی از شبی ۶۰۰ هزار تومان تا شبی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. اجاره ویلاهای استخر دار در شهرهای شمالی کشور مانند رامسر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای اقامت ۶ نفر آغاز می‌شود و تا شبی ۵ میلیون تومان هم برای ویلاهای استخر دار معمولی می رسد اما اجاره ویلاهای لوکس به شبی ۱۵ میلیون تومان هم می رسد.

برخی این افزایش قیمت را به دلیل ورود میهمان جدید به ویلاهای شمال کشور می دانند. مستأجران عرب در برخی از شهرهای شمالی برای ویلاهای لوکس به راحتی رقم‌های بالاتری را می‌پردازند. برداشته شدن محدودیت‌های سفر و عبور از بحران کرونا یکی دیگر از دلایل بازگشت محبوبیت به ویلاهای شمال کشور و کاهش محبوبیت ویلاهای اطراف پایتخت است.

شهر

اجاره هر شب (تومان)

رامسر

۴ میلیون و ۲۰۰ هزار

کلبه جنگلی متل قو

۵۰۰ هزار

کلبه جنگلی ماسال

یک میلیون

کلبه جنگلی رضوان شهر

یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

رامسر با ویو جنگل و دریا

۱۵ میلیون

محمود آباد ،ساحلی

۹ میلیون

سرخرود

۶ میلیون

سرخرود ۹۰۰ متر با ساحل

۹ میلیون و ۵۰۰ هزار

ابگرم رز کردان

۲ میلیون و ۲۰۰ هزار

کردان

طول هفته ۲ میلیون و ۵۰۰ آخر هفته ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی