سفینه فضایی

یک گزارش از دولت ایالات متحده در مورد بشقاب پرنده ها می گوید که هیچ شواهدی از موجودات فضایی پیدا نکرده است اما ۱۴۳ گزارش از "پدیده های هوایی ناشناس" را از سال ۲۰۰۴ تایید کرده است که قابل توضیح نیستند.

به گزارش ایران‌پژواک، این گزارش روز جمعه توسط دفتر مدیر اطلاعات ملی با نظارت قابل توجه ارتش منتشر شد. این مطالعه بخشی از مهم‌ترین تلاش‌های عمومی تاکنون برای مقابله با دهه‌ها گمانه‌زنی، شایعات و تئوری‌های توطئه ناپیدا در مورد بشقاب پرنده‌ها است.

برخی از جالب‌ترین موارد مربوط به خلبانان نیروی دریایی است که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ گزارش داده‌اند که بشقاب پرنده‌ها را مشاهده کرده‌اند و از برخی از آنها فیلم‌برداری کرده‌اند.

خلبانان، از جمله برخی که علنی صحبت کرده اند، می گویند که اشیاء مرموز با سرعت، چابکی و شتاب استثنایی حرکت می کردند که قبلاً هرگز ندیده بودند و در برخی از حوادث، خلبانان گفتند که اشیا به زیر آب رفتند.

این گزارش توسط کنگره تهیه شده است و به افزایش تمایل مقامات دولتی برای بحث در مورد بشقاب پرنده بدون ترس از تمسخر اشاره می کند.

سناتور مارکو روبیو، جمهوری خواه فلوریدا، در بیانیه‌ای گفت: "این گزارش اولین گام مهم در فهرست نویسی این حوادث است، اما فقط اولین قدم است. وزارت دفاع و جامعه اطلاعاتی اطلاعات زیادی دارند. قبل از اینکه بتوانیم واقعاً بفهمیم که آیا این تهدیدات هوایی یک نگرانی جدی برای امنیت ملی است یا خیر، کاری باید انجام دهیم."

افزایش مشاهدات اشیاء مرموز

بسیاری از مشاهدات غیرقابل توضیح مربوط به چند سال گذشته است زیرا نیروی هوایی و نیروی دریایی رویه های رسمی را برای گزارش چنین حوادثی در نظر گرفته اند.

برای شروع، دولت از اصطلاح «پدیده‌های هوایی غیرمعمول» استفاده می‌کند تا از اشاره به بشقاب پرنده‌ها اجتناب کند.

با این حال، این گزارش خاطرنشان کرد که «محدودیت گزارش‌دهی با کیفیت بالا در مورد پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) توانایی ما برای نتیجه‌گیری قطعی را مختل می‌کند.»

در حالی که این گزارش نتوانست پاسخ های زیادی را ارائه دهد، اما طیف وسیعی از احتمالات را ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است که بشقاب پرنده ها یا UAP ها می توانند بخشی از یک پروژه مخفی دولت یا نظامی ایالات متحده باشند، اما به هیچ موردی اشاره نکرد.

علاوه بر این، آنها می‌توانند بخشی از یک برنامه مخفیانه در کشور دیگری با قابلیت‌های هوایی پیشرفته مانند روسیه یا چین باشند، اگرچه این گزارش چنین مدرکی ارائه نمی‌دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی