استقلال

بر خلاف انتظارات بی سابقه مدیران این دو باشگاه، مردم هیچ دخل و تصرفی در اداره استقلال و پرسپولیس ندارند که تاوان عملکرد مدیریت این تیم‌ها را پس بدهند!

به گزارش ایران‌پژواک، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما حداقل ۳۰ میلیون هوادار داریم. ولی فقط ۳۰۰ میلیون پول واریز شده است؛ یعنی حتی این کمک‌ها مبلغ به یک میلیارد هم نرسید!

چنان که می‌دانید باشگاه استقلال طی فراخوانی، از هواداران برای پرونده سنگین آندره آ استراماچونی، تقاضای کمک کرد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس همواره ادعا می‌کنند به صورت تجمیعی، حداقل ۶۰ میلیون هوادار دارند اما همان طور که پیش بینی می‌شد، طرفداران استقلال از موضوع واریز پول به حساب باشگاه استقبال نکردند.

پیش از این، مشابه چنین اتفاقی در باشگاه پرسپولیس رخ داده بود؛ آنجا هم خبری از کمک‌های مردمی نشد. برخلاف انتظارات بی‌سابقه مدیران این دو باشگاه، مردم هیچ دخل و تصرفی در اداره استقلال و پرسپولیس ندارند که از روی هوا و هوس یا بیکاری مفرط، تاوان عملکرد مدیریت این تیم‌ها را پس بدهند! واقعا روا نیست چنین برخوردی با این مردم مهربان؛ آن هم در این اوضاع و احوال ناراحت کننده اقتصادی کشور...

ریشه فقر و فلاکت در استقلال و پرسپولیس را باید جور دیگری خشکاند؛ نه با توسل به جیب خالی مردم و نه با توقعات آنچانی و سهم خواهی. مردم چه گناهی کرده اند که استراماچونی، میلیون‌ها دلار می‌خواهد به جیب بزند؛ آن هم فقط به این دلیل که مدیران استقلال در ادوار مختلف، نتوانسته اند با این مربی تسویه حساب کنند؟

برخلاف ناراحتی آقای فتح الله زاده از این مسئله، به نظر می‌رسد مردم پاسخ کوبنده ای به این مدل تیمداری دادند. با تکدی گری که نمی‌شود باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس را اداره کرد.

هر چند در این وانفسا، نمی‌شود همه گناه‌ها را گردن فتح الله زاده (یا مدیرانی که پس از او با اراده وزارت ورزش حکم می‌گیرند) انداخت. آنها سال‌هاست که مدیران هزینه اند؛ آن هم در فوتبال ایران با این اقتصاد بیمار که درآمدزایی در آن، کفاف هزینه‌های باشگاهداری را نمی‌دهد...

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی