پنتاگون

پنتاگون سیاست "موقعیت طولانی" را امضا کرده تا دسترسی اعضای درحال خدمت نظامی به خدمات بهداشت روان را آسان‌تر کند.

به گزارش ایران‌پژواک از اسپوتنیک، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) آنچه به عنوان «قانون براندون» شناخته می‌شود را با توجه به تداوم برخورد ارتش آمریکا با مشکلات سلامت روان و خودکشی در میان رده‌های خود، اعمال می‌کند که توسط جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۱ امضا شد. این برنامه به نیروهای نظامی در حال خدمت در داخل و خارج اختصاص داده شده است.

پنتاگون در بیانیه‌ای رسمی گفت که قانون براندون به اعضای خدمات نظامی امکان دسترسی به ارزیابی محرمانه سلامت روان را می‌دهد.

وزارت دفاع آمریکا افزود: تصویب این قانون "فرآیند ارجاع خود به خود را برای اعضای نظامی که به دنبال ارزیابی سلامت روان هستند، ایجاد می‌کند."

پنتاگون تاکید کرد: ما قویاً معتقدیم که بررسی درمان سلامت روان نشانه قدرت و انعطاف‌پذیری است و این سیاست که با تصویب قانون براندون به جریان افتاده گام مهمی برای اطمینان از این است که اعضای ارتش ما می‌توانند در هر زمان و هر طور به دنبال درمان سلامت روان باشند.

پنتاگون در بیانیه خود گفت: «فرآیند جدید به اعضای ارتش اجازه می‌دهد تا به هر دلیل، در هر زمان و در هر محیطی محرمانه به دنبال کمک باشند و هدف آن کاهش رسوایی مرتبط با جستجوی مراقبت‌های روانی است».

قانون براندون به افتخار افسر درجه ۳ براندون کاسرتا که در سال ۲۰۱۸ خودکشی کرد نامگذاری شده است.

میزان خودکشی در میان ارتش آمریکا از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی