• ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر: 33376
دیسانتیس

حدود ۱۵ نفر از افرادی که هنوز هویت دقیق آنها مشخص نشده است، با در دست گرفتن پرچم نازی و پلاکاردهایی در حمایت از ران دیسانتیس، در مقابل دیزنی در شهر اورلاندو در فلوریدا، از سیاست‌های دسانتیس در مقابله با دیزنی لمد حمایت کردند.

به گزارش ایران‌پژواک، حضور این افراد و پرچم نازی همراه آنها مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آمریکا قرار گرفته است.

بحث بر سر قانون «نگو همجنسگرا» طی هفته‌های گذشته به شکاف‌های فرهنگی و سیاسی در فلوریدا و دیگر ایالت‌های آمریکا دامن زده است.

حامیان نازیسم به حمایت از دیسانتیس پرداختند

جنگ مداوم ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا با شرکت والت دیزنی، پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از رقیب احتمالی خود در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ به دلیل آنچه که او آن را «شلیک سیاسی غیر ضروری» خواند، انتقاد کرد، بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت.

حامیان نازیسم به حمایت از دیسانتیس پرداختند

دیسانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا در آمریکا حدود دو ماه پیش مصوبه ممنوعیت آموزش درباره هویت جنسیتی و گرایش جنسی در مدارس ابتدایی این ایالت را امضاء کرد.

این طرح که به تصویب مجلس سنای ایالتی فلوریدا رسیده به قانون «نگو همجنسگرا» معروف شده است. مخالفان این مصوبه بر این باور هستند که قانون «نگو همجنسگرا» زمینه تبعیض علیه دگرباشان جنسی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی