واردات خودرو

سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه واژگونی اولین محموله خودروهای کارکرده وارداتی صحت ندارد، گفت: هنوز آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم نهایی و ابلاغ نشده است.

به گزارش ایران‌پژواک، مهدی ضیغمی درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واژگونی نخستین محموله خودروهای کارکرده وارداتی آن را کذب دانسته و عنوان کرد: هیچ یک از شرکت‌های وارد کننده خودرو هم که ثبت سفارش خودرو کرده‌اند خبری مبنی بر واژگونی محموله وارداتی خود به ما اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: احتمالاً این محموله‌ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده مربوط به خودروهایی است که از طریق خاک ایران به کشورهای دیگر ترانزیت می‌شود.

ضیغمی گفت: سال گذشته ۸۰۰۰ خودرو از طریق خاک ایران به عراق و آسیای مرکزی ترانزیت شد، خودروهایی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا که از خلیج فارس وارد ایران شده و از طریق مرز کردستان عراق و شلمچه و همچنین مرزهای شمالی عبور کرده‌اند.

بنا بر اعلام خبرگزاری صدا و سیما، وی در پایان با تکذیب واردات خودروهای دست دوم تاکید کرد؛ هنوز آئین نامه واردات این خودروها ابلاغ نشده است.

بر اساس این گزارش فیلمی در فضای مجازی منتشر و در آن ادعا شده است که نخستین محموله خودروهای کارکرده وارداتی در محور شیراز به اصفهان واژگون شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی