VGV U۷۵

کراس‌اوور VGV U۷۵ پلاس،محصول کمپانی چینی سینوتراک است. سینوتراک آنچنان خودروساز مطرحی نیست و از بین برندهای زیاد چینی، تقریبا ناشناخته به نظر می‌رسد.

به گزارش ایران‌پژواک، کراس‌اوور VGV U۷۵ پلاس از طراحی تهاجمی و نسبتا محافظه‌کارانه‌ای بهره برده و ممکن است برای برخی، وسوسه‌کننده به نظر برسد.

چراغ‌های عضلانی در کنار جلوپنجره بزرگ با گرافیک خطوط متقاطع، از ویژگی‌های طراحی نمای جلویی هستند. تریم رنگی متضادی مثل قرمز و مشکی در این قسمت دیده می‌شود.

نمای کناری، ساده و فارغ از شلوغ کاری بوده و ۷ نفره بودن خودرو در اینجا بیشتر نشان داده می‌شود.

کراس‌اوور هفت نفره ناشناخته چینی با حدود دو میلیارد در بازار ایران!

چراغ‌های پشتی همان سادگی قسمت جلویی را داشته و توسط یک قطعه کرومی به هم متصل شده‌اند. دیفیوزر خودرو هم از طراحی اسپرتی بهره برده و این قسمت را کمی از حوصله‌سر بر بودن خارج می‌کند.

کراس‌اوور هفت نفره ناشناخته چینی با حدود دو میلیارد در بازار ایران!

کابین وی جی وی به شکل بسیار واضحی، از کابین مرسدس بنز S کلاس کپی برداری شده و شباهت بسیاری با این خودرو دارد. طراحی کنسول وسط شکل آبشاری داشته و متریال پیانویی دارد. نمایشگر افقی و کوچک، نمایشگر کیلومترشمار، کنترلر تعویض دنده چرخان و فرمان درشت و D کات، از عناصر جذاب این کابین هستند.

کراس‌اوور هفت نفره ناشناخته چینی با حدود دو میلیارد در بازار ایران!

کروز کنترل، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم هشدار خروج از خط، دوربین ثبت وقایع، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، فرمان برقی EPS و ... از جمله امکانات حاضر در این خودرو هستند.

کراس‌اوور هفت نفره ناشناخته چینی با حدود دو میلیارد در بازار ایران!

پیشرانه VGV U۷۵ پلاس، ۲ لیتری T-GDi بوده که ۲۲۶ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. وظیفه انتقال قدرت در این خودروی ۷ نفره بر عهده گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. متاسفانه همچنان با کراس‌اووری دیفرانسیل جلو، در این سگمنت روبه‌رو هستیم

شتاب صفر تا صد این خودرو، حدود ۸ ثانیه‌ای اعلام شده است. در بخش ترمز و پایداری، سیستم‌های ترمز ضد قفل به همراه توزیع‌کننده الکتریکی نیروی ترمز، سیستم کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی HAC، کنترل حرکت در سرپایینی DAC و ARP یا همان سیستم محافظ فعال واژگونی به کمک راننده می‌آیند.

قیمت VGV U۷۵ پلاس را حدود ۱.۷ الی ۱.۸ میلیارد تومان اعلام شده است. این خودرو در ابتدا قرار است به صورت وارداتی و در آینده، در کنار محصولات دایون، مونتاژ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی