موبایل

گوشی هوشمند گلکسی A۲۵ ۵G سامسونگ اخیراً در سایت‌های دریافت گواهینامه‌های هند رؤیت شده و اکنون برخی مشخصات این محصول را می‌دانیم.

به گزارش ایران‌پژواک، در آینده‌ی نزدیک، شاهد معرفی چندین گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی A سامسونگ خواهیم بود. یکی از این مدل‌ها، گلکسی A۲۵ ۵G نام دارد که اخیراً در سایت‌های دریافت گواهینامه‌ از سازمان‌های هندی رؤیت شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A۲۵ ۵G، با شماره مدل SM-A۲۵۶E/DSN، در فهرست محصولات IMDA مشاهده شد. براساس فهرست مذکور، این گوشی از فناوری NFC، بلوتوث، وای‌فای و ۵G پشتیبانی می‌کند. گلکسی A۲۵ ۵G همچنین گواهینامه‌های GCF و TUV Rheinland را دریافت کرده است.

براساس اطلاعات صفحه پشتیبانی رسمی گلکسی A۲۵ ۵G در هند، این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح Full HD پلاس و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت بهره خواهد برد. در بخش پشتی گوشی نیز شاهد مجموعه‌ی دوربین سه‌گانه هستیم که چینش عمودی دارند.

طبق اعلام TheTechOutlook، در جلوی گلکسی A۲۵ ۵G، شاهد دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهیم بود و در پشت گوشی نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

قلب تپنده‌ی گلکسی A۲۵ ۵G، پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود که درکنار آن احتمالاً ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی درنظر گرفته شده است. طبق اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه همچنین از کارت حافظه microSD تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی