خودرو

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ نسبت به روز گذشته افزایشی گزارش می‌شود. رشد قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد؛ اما تعداد خودروهای داخلی که شامل افزایش شدند، بیشتر از مونتاژی‌هاست.

به گزارش ایران‌پژواک، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در تمامی مدل‌ها افزایشی گزارش می‌شود. البته همانند رشدی که هفته گذشته رخ داد، از آغاز امروز هم تعداد خودروهای داخلی که شامل افزایش قیمت هستند بسیار بیشتر از مونتاژی‌های بازار گزارش می‌شود.

با توجه به ثباتی که در بازار ارز به چشم می‌خورد، عمده دلیل افزایش قیمت در بازار را می‌توان ناامیدی مردم در حوزه واردات خودروهای نو و کارکرده دانست و می‌توان دید که با نزدیک شدن به ایام عید، حجم معاملات در بازار خودرو افزایشی گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، افزایشی است.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی محسوب می‌شود که در هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز تنها دو میلیون تومان افزایش دارد و با قیمت ۴۵۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از ماه‌های گذشته در محدوده ۵۸۰ الی ۵۹۰ میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو امروز چهار میلیون تومان گران شد و به نرخ ۵۸۹ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU۵ جزو هم رده‌های سمند سورن بوده که روزهای گذشته، با افت ۹ میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی بود. این خودرو امروز تغییری ندارد و با نرخ ۶۸۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ لوکس‌ترین خودروی دنده دستی ایران خودرو نیز با افزایش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با ۶۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۲/ این هاچ‌بک اقتصادی ۴۵۴ میلیونی شد

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت برخی مدل‌ها با افزایش همراه است؛ اما کلیت بازار، با ثبات گزارش می‌شود.

آریزو ۵ توربو جدید که شرکت مدیران خودرو اخیراً از نسخه برقی آن نیز رونمایی کرد، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان لوکس‌تر همین شرکت نیز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جک S۵ نیوفیس یکی از معدود خودروهای مونتاژی است که افزایش قیمت دارد. این خودرو ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

هایما ۸S به عنوان جدیدترین محصول مونتاژی شرکت ایران خودرو نیز از آغاز امروز پنج میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۲/ این هاچ‌بک اقتصادی ۴۵۴ میلیونی شد

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

به نظر می‌رسد که طولانی‌تر شدن روند واردات، خصوصاً برای خودروهای کارکرده، مردم را نا امید کرده و با توجه به نزدیک بودن ایام عید، بازار خودرو در حال خارج شدن از رکود است. در صورتی که واردات خودرو با حجم گسترده از هفته‌های آینده محقق نشود، حتی با وجود ثبات نرخ دلار احتمال افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی و خارجی وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی