• ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
  • کد خبر: 36611
استقلال

در استعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سازمان لیگ درباره باشگاه استقلال، سقف قرارداد ۳۲۵ میلیاردی آبی‌های پایتخت تأیید شد.

به گزارش ایران‌پژواک، پرونده ابهامات مطرح شده در خصوص قراردادهای باشگاه استقلال همچنان در کمیته انضباطی در حال رسیدگی است و در تازه‌ترین اتفاق سعید مهری و محمدرضا خالدآبادی برای ارائه توضیحاتی درباره قرارداد خود پنجشنبه هفته گذشته در جلسه کمیته انضباطی شرکت کردند.

کمیته انضباطی در هفته‌های گذشته درباره سقف بودجه باشگاه استقلال از سازمان لیگ استعلام گرفته بود که هفته گذشته پاسخ این استعلام به این کمیته رسید. سازمان لیگ در پاسخ به کمیته انضباطی سقف قرارداد ۳۲۵ میلیاردی باشگاه استقلال را تأیید کرده است و در جلسه اخیر کمیته انضباطی پاسخ استعلام مورد بررسی قرار گرفت.

شاکیان این پرونده اعتقاد داشتند آبی‌های پایتخت جزو نمایندگان ایران در آسیا محسوب نمی‌شوند و فقط مجوز هزینه ۳۰۰ میلیاردی در فصل جاری را داشته‌اند که این موضوع با توجه به پاسخ سازمان لیگ رد شده است.

نکته دیگر بررسی شده در کمیته انضباطی مربوط به رضایت‌نامه ۹ میلیاردی محمدرضا خالدآبادی است. باشگاه استقلال مدعی بود باشگاه هوادار ۴ میلیارد از این مبلغ را بخشیده است. در جلسه اخیر خالدآبادی چک ۴ میلیاردی که توسط باشگاه هوادار به استقلال بازگردانده شده را به کمیته انضباطی ارائه کرد تا از این بابت نیز خطری استقلالی‌ها را تهدید نکند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای جمع‌بندی نهایی در خصوص پرونده باشگاه استقلال قرار است فردا (دوشنبه) تشکیل جلسه دهد و به احتمال بسیار زیاد در این جلسه رأی نهایی این پرونده صادر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی