جواد نکونام

سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش برابر پیکان و قهرمانی موقت در نیم‌فصل، از هواداران تیمش تشکر کرد.

به گزارش ایران‌پژواک، استقلال و پیکان امروز (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. جواد نکونام، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم‌مان تبریک می‌گویم. از هوادارانمان تشکر ویژه می‌کنم که از روز اول ما را شرمنده خودشان کردند. ما خیلی تلاش کردیم که بازی را جمعه بگذاریم ولی تماشاگرانمان شنبه هم به ورزشگاه آمدند و در سرما از ما حمایت کردند. خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم تا بتوانیم خوشحال به خانه بفرستیمشان. همچنین بانوان که در آن شرایط سخت در طبقه دوم از ما حمایت کردند. از آنها ممنونم که در این ۱۵ هفته از ما حمایت کردند.

او ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که ۱۵ هفته سخت و یک پیش‌فصل عذاب آور را درک کردند و با تمام وجود برای موفقیت استقلال جنگیدند. این نتایج حاصل زحمات بازیکنان و هواداران بود و من نقشی نداشتم. به نظرم در نیمه اول بازی آن طور که دوست داشتیم پیش نرفت. آنها بازیکنانشان را به خط هافبک می‌آوردند و بازی را سخت می‌کردند. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و تیم غالب زمین بودیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: به نظرم یک پنالتی برای ما زمانی که نتیجه ۲ بر صفر بود، نگرفتند. دو آفساید برای ما به اشتباه گرفته شد که می‌توانست در نتیجه تاثیرگذار باشد. ما می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم که راحت‌تر ببریم. گلی که خوردیم باعث شد که یکی،‌ دو دقیقه تحت فشار باشیم اما موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم سه امتیاز به حسابمان اضافه کنیم.

نکونام درباره لیست نقل و انتقالاتی استقلال گفت: تعطیلی لیگ برای تیم‌ملی است و برای آنها در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران است. به نظرم تیم‌مان می‌تواند در جام ملت‌ها قهرمان شود. در این مدت، ما هم برنامه‌ریزی کردیم. باشگاه پیشنهاد داد که در تورنمنتی در امارات شرکت کنیم. اگر بازیکن جدید بگیریم در این تورنمنت شرکت می‌کنیم. به هر حال ملی‌پوشان ما که شاید یکی، دو تا باشند در جمع ما نیستند پس نیاز به نفرات داریم. من لیستم را به باشگاه داده‌ام. لیست به شکلی است که تیم در کورس قهرمانی باشد و باید حداقل چند نفر از آنها را بگیریم.

او در واکنش به سرباز شدن جلالی و خالدآبادی و جذب سیلوا بیان کرد: خالدآبادی دانشجو است و جلالی هم مشکلی ندارد. من سیلوا را از ابتدای فصل می‌خواستم اما به خاطر مشکلاتی که داشت استقلال را ترک کرد. باشگاه با او به توافق رسیده و فکر می‌کنم در یکی،‌ دو روز آینده انتقال او رسمی شود. او فعلا به ایران نمی‌آید چرا که قرارداد قبلی او مشکلی داشت که باید اصلاح شود. مقداری طول می‌کشد اما کار در همین یکی، دو روز حل می‌شود.

سرمربی استقلال در واکنش به اظهار نظر عنایتی مبنی بر اینکه «استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است،» گفت: درست نیست که چنین صحبت‌هایی انجام شود. خودتان می‌دانید که مهره در فوتبال کاری نمی‌کند. تیم پرمهره ما در مقدماتی المپیک نتوانست نتیجه بگیرد. ما به هنگ کنگ باختیم. مهره همه چیز نیست. من قدردان بازیکنانم هستم ولی صحبت‌هایی که انجام می‌شود باید منطقی باشد. کارشناسان بزرگ فوتبال صحبت‌های من را تایید می‌کنند. ما تیم‌های پرمهره‌ای دیدیم که نتیجه نگرفته‌اند.

نکونام درباره اعتراض پیکانی‌ها به داوری مبنی بر اخراج نشدن بازیکن استقلال اظهار کرد: من صحنه‌ را ندیدم. با توجه به یکسری مشکلات مالی که دیشب پیش آمد،‌ جلسه‌ای در رختکن داشتیم و با بازیکنان صحبت می‌کردم. کسی از صحنه‌ای که می‌گویید صحبت نکرد. اگر اتفاق افتاده باشد و اشتباه هم شده باشد، ما در بازی با مس رفسنجان از اخراج نشدن بازیکن حریف در دقیقه ۱۵ ضرر دیدیم. دیگر وقتی اتفاق افتاده، تمام شده است. بیشترین ضرر از داوری را ما داشته‌ایم. اینکه چیزی شده یا نه را برعهده کارشناسان می‌گذاریم. هر کسی می‌تواند در دفاع از تیمش اعتراض کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی