بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تهران از مشخص شدن سهم سازمان تأمین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

به گزارش ایران‌پژواک، علی دهقان‌کیا با اشاره به فرآیند پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در ابتدای سال جاری عنوان شد که امسال سازمان تامین اجتماعی بنا دارد به ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان این وام را پرداخت کند که سهم بازنشستگان تهران ۵۰ هزار وام قرض‌الحسنه بوده که تاکنون ۲۷ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام ۲۰ میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند، گفت: حدود ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام خود را دریافت کرده‌اند همچنین بازپرداخت وام‌ها ۳ ساله و با کارمزد ۴ درصد است.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که در سال آینده وام پرداختی بازنشستگان افزایش می‌یابد یا خیر گفت: این موضوع در حال حاضر در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی مطرح است و امیدواریم این وام در سال آینده افزایش پیدا کند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران تصریح کرد: قرارداد جدید بازنشستگان درخصوص بیمه تکمیلی نیز به امضا رسیده است و قرارداد جدید از اول آذرماه سال ۱۴۰۲ تا اول آذرماه سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

دهقان‌کیا در خصوص حق بیمه تکمیلی بازنشستگان افزود: در این ارتباط نیز برای هر بازنشسته در طول ماه ۳۰۵ هزار تومان به عنوان حق بیمه پیش‌بینی شده که از این میزان ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان توسط بیمه شده و بازنشسته و ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی