عکس

امروز ۱۷ سند دیگر از پرونده جفری اپستین بر اساس شکایت ویرجینیا جوفری منتشر شد که در آن از فیلم‌های مستهجن گرفته شده از پرنس اندرو، بیل کلینتون و سر ریچارد برانسون نام برده می‌شود.

به گزارش ایران‌پژواک از اسکای نیوز، طبق این اسناد سارا رانسوم، مدل فرانسوی و یکی از قربانیان جفری اپستین در ایمیلی در سال ۲۰۱۶ به خبرنگاری می‌گوید اپستین فیلم‌های مستهجن از پرنس اندرو، بیل کلینتون و سر ریچارد برانسون گرفته است.

آلن دورشوویتز وکیل اپستین با برجسته کردن این موضوع اعلام کرد ادعاهای رانسوم فاقد اعتبار است.

از سوی دیگر پرنس اندرو به شدت هر گونه تخطی را رد کرده است.

اما در مقاله‌ای در نیویورکر در سال ۲۰۱۹ خانم رانسوم اعتراف کرد موضوع فیلم‌های مستهجن را از خودش درآورده تا توجهات را به سوی رفتارهای اپستین بکشاند و باور کند که اگر به وی آسیب بزند، فیلم‌ها را منتشر خواهد کرد.

سخنگوی ویرجین گروپ زیر نظر سر ریچارد برانسون در این باره گفت خانم رانسوم اعتراف کرده است که موضوع را از خودش اختراع کرده و بنابراین اظهارات وی بی پایه و اساس است.

اما دفتر بیل کلینتون اظهار نظری در این باره نکرد و پاسخ خبرنگار اسکای نیوز را نداد.

در اسناد فاش شده امروز سندی به چشم می‌خورد مربوط به سال ۲۰۱۶ که نقل قول از خانم رانسوم است که گفته است وقتی دوستم با این سه نفر رابطه جنسی داشته، جفری از آنها فیلم گرفته است و البته خودش ار فیلم‌ها دیده نمی‌شود.

رانسوم ادامه می‌دهد دوستم در سال ۲۰۰۸ به پلیس رفته و موضوع را گزارش می‌کند اما توسط پلیس تحقیر می‌شود.

وی در این سند گفته که یکی از دوستانش در عمارت جفری در نیویورک به طور منظم با ترامپ رابطه جنسی داشته است.

در بخش دیگری از اسناد آمده است که ویرجینیا جوفری ادعا کرده است که پرنس اندرو در حمام خانه گلیس ماکسول در لندن به وی حمله جنسی کرده اما در ادامه آمده است که حمام بسیار کوچک بوده و این ادعا علیه مرد درشت اندامی مانند اندرو رد شده است.

گفتنی است در ژوئن ۲۰۲۲ خانم ماکسول به عنوان شریک جرم اپستین در سو استفاده جنسی از دختران نابالغ به ۲۰ سال زندان محکوم شد و تلاش وکلایش برای آزادی با وثیقه موفقیت آمیز نبود و وی همچنان در زندان است تا در نوامبر ۲۰۲۴ دادگاه استیناف برایش برگزار شود.

جفری اپستین نیز در اوت ۲۰۱۹ در سلول خود در زندان فدرال منهتن در حالی که منتظر دادگاه جدید قاچاق جنسی علیه خود بود، جسد بی جانش پیدا شده و بعدا گفته شد خودکشی کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی