بازنشستگان

با اعلام سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران روستایی واریز خواهد شد.

به گزارش ایران‌پژواک، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، مجموعه‌های از جمله سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تهمیدات خود را برای پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان اعلام کردند.

در همین ارتباط میرهاشم موسوی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و تامین اعتبار صورت گرفته؛ عیدی دهم اسفندماه پرداخت می‌شود.

بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، از پرداخت عیدی یک میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق خبر داد و گفت: عیدی این گروه در اسفندماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تصریح کرد: ۱۹۲ هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی