• ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 37460
جواد نکونام

پیشکسوت استقلال دعوای کادر و مدیریت را به ضرر هواداران و نام استقلال می‌داند.

به گزارش ایران‌پژواک، دعوای نکونام و علی خطیر به بالاترین سطح خودش رسیده است و هواداران را نگران تر از همیشه کرده است. از یک طرف نکونام مدعی است که علی خطیر انتظارات او را برآورده نکرده از طرفی مدیر عامل این ادعا را دارد که خواسته های سرمربی را بر طرف کرده است. با توجه به شرایط خوبی که استقلالی ها در جدول رده بندی دارند هیچ هواداری دوست ندارد حاشیه ها باعث افت تیم شود. برای بررسی بیشتر نتایج اخیر آبی پوشان و حواشی به وجود آمده حول تیم با ایمان عالمی هم کلام شدیم که در ادامه آن را می خوانیم؛

ارزیابی شما از بازی استقلال مقابل نفت آبادان؟

بازی بسیار خوبی بود و به نظرم برتری با استقلال بود، با بازگشت آقای سیلوا خط دفاع استقلال مستحکم تر شده، بازیکنان همه با تمام وجود در اختیار باشگاه بودند، آقای فخرالدینی که اخیرا به تیم اضافه شده در دقایق پایانی به تیم کمک کرد اما هنوز بازیکنان مد نظر کادر فنی به تیم اضافه نشدند. خدا را شکر استقلال بازی خوبی کرد و در هفته‌ای که پرسپولیس امتیاز از دست داد موفق شد سه امتیاز بازی را به دست آورد. رویه کار درست است اما هنوز بازیکنانی که تیم به آنها نیاز دارد در ترکیب حضور ندارند. ولی در کل بازی خوبی بود و این سه امتیاز خیلی برای استقلال مهم بود.

به طور کلی عمل کرده استقلال را در نقل و انتقالات چطور دیدید؟

ببینید این نفراتی که اضافه شدند به تیم کمک خواهند کرد، ولی با توجه به کنفرانس های خبری آقای نکونام بازیکنانی که مد نظر مربی بوده جذب نشده‌اند.

این روزها درگیری بین جواد نکونام و علی خطیر هم زیاد شده، شما حق را به کدام طرف می‌دهید؟

حق همیشه با باشگاه استقلال است، یعنی تیم استقلال هست که مهمه، وقتی نگاه می کنیم، می بینیم که سرمربی هنوز بازیکنانی را می خواهد که از ابتدای فصل هم به دنبالشان بوده، وقتی این بازیکنان را در اختیارش نگذاشتند من بیشتر حق را به کادر فنی می‌دهم. قطعا آقای خطیر فرصت فراهم سازی این شرایط را هم داشته است. در مقطعی صلحی به وجود آمد که اتفاق خوبی هم بود و تیم قهرمان نیم فصل شد، اما حالا خودتان هم می‌بینید شرایط را الان فقط زمان مدیریت تیم است و وقتی مدیریت کارش را انجام نمی‌دهدکادر فنی حق دارد که ناراحت شود. چون مشکلات تیم از ابتدای فصل تا حالا بر طرف نشده. همه این مسئولین ها بر عهده تیم مدیریتی است، وقتی نتواند انتظارات را برآورده کند این فکر به وجود می آید که شاید فرد دیگری بتواند با برنامه ریزی بهتر جایگزین آنها شود و این مشکلات را رفع و رجوع کند. باشگاه استقلال طرفداران زیادی دارد و باید برای آنها و تیم کارهای لازم را انجام داد تا تیمی که تا این مقطع خوب نتیجه گرفته در پایان فصل قهرمان شود.

یکی از صحبت هایی که همیشه جواد نکونام در مصاحبه هایش به آن اشاره کرده این است که مدیریت نمی خواهد او موفق شود، شما با این حرف موافق هستید؟

نه فقط استقلال شما در هر تیمی که باشید وقتی مدیریت تیم مد نظر کادر فنی را تشکیل ندهد، یا توانایی آن را ندارد یا بودجه آن را ندارند، اما در استقلال دیدیم که افرادی آمدند و با مدیریت و توانایی هایی که داشتند این کار را انجام دادند، شاید این طور تلقی شود که ایشان نمی‌خواهد این قضیه اتفاق بیافتد. به نظرم با توجه به تبلیغاتی که آقای خطیر از زمان آمدنش کرده و اسپانسرهایی که جذب کردند هنوز مشکلات تیم را برطرف نکرده است بهتر است همه با هم جمع شوند و بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرند.

با همه این شرایط به نظر شما استقلال توانایی قهرمان شدن در این فصل را دارد؟

به نظر من در این مقطع از فصل صحبت در مورد قهرمانی زیاد جالب نیست و به جز حاشیه چیز دیگری برای تیم ندارد، ضمن اینکه این کادر سال اولش هست و با برنامه ریزی سه ساله آمده است. با توجه به اینکه انتظارات کادر فنی هم برآورده نشده نباید در این مورد صحبت کرد. زمانی که مدیریت توانست تمام انتظارات کادر را برآورده کند، آن زمان می توان در این مورد صحبت کرد.

به نظر می‌رسد هواداران هم به دنبال برکناری علی خطیر هستند.

هواداران از آنجایی که با این تیم زندگی می کنند کاملا می دانند حق با کیست و برای همین خواستار چنین چیزی شده اند و فکر می کنند که این کار بهتر است.فکر می کنم در دعوای به وجود آمده حق با نکونام است.

استقلال این هفته با ملوان بازی دارد و پیش بینی شما از این بازی چیست؟

قطعا بازی بزرگی خواهد بود و با توجه به عملکرد خوبی که تیم ملوان تا اینجای فصل داشته حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود و بازی سختی برای استقلال خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی