آلودگی هوا

مردم تهران ۹۵ ساعت آلودگی هوای مستمر را در هفته جاری تجربه کرده‌اند و این وضع تا ظهر پنجشنبه ادامه می‌یابد.

به گزارش ایران‌پژواک، کیفیت هوای تهران از ساعت۱۶ یکشنبه ۱۳اسفند به مرحله آلودگی وارد شده و هنوز این آلودگی مستمر ادامه دارد. طی روزهای اخیر شاخص کیفی هوای تهران اعدادی چون ۱۱۸،‌ ۱۳۱ و ۱۲۷ را ثبت کرده و شاخص آنلاین آلودگی هوای تهران در ساعت۱۵ امروز به عدد۱۴۵ و شرایط نزدیک به وضعیت قرمز(ناسالم برای همه) است.

امشب با وزش باد با سرعت ۴متر بر ثانیه از شدت آلودگی هوا اندکی کاسته می‌شود اما از ساعت ۹صبح پنجشنبه سرعت وزش باد به یک کیلومتر بر ثانیه می‌رسد و دمای هوا تا ظهر به ۱۱درجه سانتی‌گراد می‌رسد تا در روز آینده هم هوای تهران آلوده بماند. در روز پنجشنبه اگرچه با آلودگی هوای صبحگاهی شروع می‌شود اما از ساعت ۱۳، سرعت وزش باد تا ۶متر بر ثانیه افزایش می‌یابد. روند ناپایداری‌هوای جوی در پایان این روز موجب بارش باران خواهد شد. در پایان هفته نیز احتمال بارش‌های متناوب در آسمان تهران وجود دارد و موج بعدی بارش‌ها از روز یکشنبه آینده به تهران می‌رسد.

همچنین در خصوص ناپایداری‌های آخر هفته سازمان هواشناسی هشدار زرد رنگ صادر و اعلام کرد: به علت سرعت بارش در ساعات پایانی پنجشنبه در تهران، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب و وزش باد شدید وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی