تلگرام

محمد حسین‌پور، مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: شورای عالی فضای مجازی، فیلترینگ تلگرام را تصویب نکرده است.

به گزارش ایران پژواک، علی ساری، عضو فراکسیون امید ضمن اشاره به نشست معاون اول قوه قضائیه با فراکسیون امید مجلس و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف از جمله فیلترینگ تلگرام، تصریح کرد: طبق سخنان آقای محسنی اژه‌ای دستگاه قضا پس از جلسات متعدد کارشناسی و تصمیم شورای عالی فضای مجازی به این حکم رسیده است.

این نقل قول با واکنش مدیر روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی مواجه شد. به گفته محمد حسین‌پور، «شورای عالی فضای مجازی هیچگونه مصوبه‌ای مبنی بر فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام نداشته است و مصوبات شورا در سایت مرکز ملی فضای مجازی و ریاست جمهوری منعکس شده و قابل رویت است».

تکمیلی

دفتر سخنگوی قوه قضائیه پیرو انتشار نقل قولی از حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای پیرامون تلگرام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: جلسه معاون اول قوه قضائیه با یکی از فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی مفید بود. در این نشست مباحث متعددی مطرح شد که همه آن‌ها ضبط شده و در صورت لزوم فایل مربوطه منتشر می‌شود.

در ادامه آمده است: اظهارات منتسب به سخنگوی قوه قضائیه با این مضمون که تصمیم اخیر در مورد تلگرام بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی است، صحت ندارد و کذب محض می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی