کالدرون

زمان شروع فصل جدید لیگ برتر همچنان نامشخص است تا فصل جدید لیگ دیرتر از همیشه آغاز شود.

به گزارش ایران پژواک، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده اند تا زمان مهیا شدن زیرساخت های مناسب در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات لیگ ( از جمله بلیت الکترونیک و شماره گذاری صندلی ها) این مسابقات به تعویق می افتد. این در حالی است که قرعه کشی مسابقات انجام شده و ابتدا قرار بود که از اواسط مرداد بازی ها برگزار شود و بعدا هم تاریخ های جدیدی اعلام شد اما فعلا بازی ها به تعویق افتاده است.

اگرچه خیلی ها به تاخیر در شروع لیگ انتقاد کرده اند اما این مسئله به ضرر همه تیم ها نبوده است. برندگان اصلی چنین تاخیری استراماچونی، کالدرون و حتی مصطفی دنیزلی هستند. این سه مربی خارجی این تابستان به ترتیب به استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی پیوسته اند و این تاخیر به آنها فرصت هر چه بیشتری می دهد که تیم های جدیدشان را هر چه بهتر بشناساند و یک تیم در قد و قامت مدعی قهرمانی بچینند. جالب اینکه هر سه مربی هم همچنان به دنبال جذب گزینه های خارجی جدیدی برای تیم های خود هستند و این تاخیر در شروع لیگ باعث می شود که حتی خریدهای جدید این تیم ها هم بتوانند از همان شروع فصل به کمک این سه تیم بیایند.

بازندگان اصلی چنین اتفاقی هم شاید امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی باشند. این دو مربی در تیم هایی حضور دارند که فصل گذشته در لیگ عملکرد خوبی داشتند و این فصل هم برای قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه وارد مسابقات می شوند. قلعه نویی و گل محمدی برخلاف مربیان تراکتور، پرسپولیس و استقلال نیازی به زمان بیش از حد برای شکل دادن به تیمشان ندارند چرا که از قبل با شرایط تیم آشنا بوده و نقشه ها و برنامه های خود را هم طراحی کرده اند. حالا این تاخیر در شروع لیک، نه تنها باعث می شود که برنامه های این دو مربی بر هم بخورد بلکه باعث می شود که سه رقیب اصلی آنها در فصل جدید یعنی استقلال، پرسپولیس و تراکتور هم فرصت بیشتری برای بازسازی خود داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی