مشاجره در شهرک صنعتی بوکان

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی درگیری یکی از صاحبان صنایع با وزیر صمت را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگاران استانی، ظهر دیروز (جمعه - هفتم خردادماه) در جریان بازدید وزیر صمت به همراه استاندار آذربایجان غربی، فرماندار و نماینده بوکان از کارخانه سازه کشت کاوه، ناگهان یکی از صاحبان واحدهای تولیدی در آن شهرک، جلوی آنها را سد کرده و با طرح موضوعات بی ربط به بازدید و به‌منظور بهره جوی از شرایط انتخاباتی و سیاسی به قصد مطرح کردن خود موجب ایجاد تنش در جریان این بازدید می‌شود و در ادامه به درگیری لفظی با نماینده آن شهر ختم می شود.

در همین حال، ‌تعدادی از نزدیکان و بستگان این فرد، در یک اقدام هماهنگ و در قالب سناریوی از پیش طراحی شده صحنه های تلاش وی برای ایجاد مشاجره را با موبایل ضبط می‌کردند. وی کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوکان است و قبلا نیز سابقه ایجاد تنش و درگیری در مراسم ها و سخنرانی مسئولین استان را داشته است. ‌وی در سال ۹۷ نیز سخنرانی نماینده سابق بوکان در روز دانشجو را با ایجاد درگیری و تنش به هم زده بود.

در همین حال، روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان ضمن تکذیب درگیری این فرد با وزیر صمت، اصحاب محترم رسانه و فعالان فضای مجازی را به امانتداری و انتشار صحیح و درست اخبار دعوت کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی