مسکن

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش ایران‌پژواک، غرب تهران جزو مناطق پرطرفدار و همچنین پر تردد تهران به شمار میرود و افراد بسیاری خواستار خرید خانه در این منطقه هستند. به همین علت مسکن دراین منطقه نسبت به مناطق جنوبی و شرقی، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. در این گزارش به بررسی واحد های ۵ میلیاردی مناطق غربی تهران پرداخته‌ایم.

محله گیشا که امروزه همه او را به کوی‌نصر میشناسند در شمال غربی تهران و منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد، این محله به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و مراکز تفریحی متعدد یکی از پر جنب و جوش و سرزنده ترین مناطق شهرداری تهران به شمار میرود.

اگر شما خواهان خرید خانه در این منطقه هستید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۹ ساله با متراژ ۸۸ متر و ۲ اتاق خواب را به قیمت ۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۸۰ متری در محله سعادت‌آباد درحالی که ۲۲ سال از ساخت آن می گذرد و ۲ خوابه است، ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی دیگر در محله صادقیه با سنی حدود ۲۰ سال و متراژ ۷۷ متر درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب دارد، در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان میتوانید آپارتمانی ۲۱ ساله در محله باغ‌فیض با متراژ ۷۹ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی در محله پونک با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب در حالی که سنی حدود ۱۶ سال دارد در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در محله طرشت با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد نوساز دیگری در محله ستارخان با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمت ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

با پنج میلیارد تومان کجا تهران می توان خانه دار شد؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی