تعطیلی

به دنبال افزایش سرما ادارات و مدارس برخی استان‌ها در روزهای آینده تعطیل شد.

به گزارش ایران‌پژواک، به نقل از رسانه‌ها ادارات و مدارس برخی استان‌ها در روزهای آینده تعطیل شد.

استان قزوین:

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان تا آخر هفته تعطیل شدند و کلاس‌های آنها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

استان خراسان جنوبی:

سید علیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیرحضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان از فردا دوشنبه 26 دی‌ماه تا پایان هفته خبر داد.

استان گلستان:

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، اظهار داشت: امروز در جلسه ستاد بحران تصمیم گرفته شد مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه نیز غیرحضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد. کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیرحضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

استان خراسان رضوی:

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: به علت سردی هوا و صرفه جویی در مصرف گاز همه مهدهای کودک، مدارس در همه مقاطع تحصیلی و دانشگاهها در خراسان رضوی از یکشنبه ۲۵ دی تا پایان هفته تعطیل شد.

استان خراسان شمالی:

دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا پایان هفته تمدید شد.

استان گیلان:

فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان گیلان تا پایان هفته نیز به صورت غیرحضوری شد. ساعت کاری ادارات ، دستگاه ها و بانکها تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود.

استان همدان:

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا (دوشنبه، ۲۶ دی) به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 0
    ادارات درکی از سرما و یخبندان دارن؟! 🙄 شهرداری، واقعا میفهمه؟! تهران فردا یخ سرده چرا تعطیل نکردید؟
  • ... IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    جناب آقای وزیر کرونا وآلودگی هوا مشکلات خطرناکی هستند که جان وسلامت دانش آموزان را به خطر می اندازد.لطفا به جای این همه تنش برای حضوری کردن مدارس مجازی را ارتقاء دهید.خودتان میدانید که عقل سالم در بدن سالم.آلودگی در قزوین ۱۹۱ شده بچه ابتدایی چطور ۴ ساعت تو ماسک در مدرسه ای که هیچ امکانات وتحویه ای نداره.پس بهتره جای این همه حضوری حضوری کردن الکی مجازی رو تقویت کنید.سلامت بچه ها رو به خطر نندازید حق الناس گردنتونه تدبیر کنید پیشگیری کنید. معلمهارو آموزش بدید که در مجازی خلاق ومدرسه خوب باشن.پیشرفت علم برای استفاده وسلامتی انسان در مشکلات استفاده نشه به چه دردی میخوره.مشکلات مدارس خیلی زیاده شما کدوم رو حل کردید.که انقدر به حضوری بودن افتخار میکنید.بیاید کمی پای حرف اولیا بشینید مشکلات رو بدونید.سلامتی بچه ها وخانواده هارو به خاطر سیاست خودتون به خطر نندازید.مجازی رو قوی کنید.اونکه درس خون نباشه تو حضوری هم نمیخونه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی