بیت کوین

رفت و برگشت بیت‌کوین در کانال ۲۵ هزار دلاری ادامه دارد.

به گزارش ایران‌پژواک، قیمت بیت کوین امروز صبح به ۲۵۲۸۸ دلار رسید که سطح ۲۵ هزار دلار را آزمایش می کند، اما از آن زمان به ۲۴۷۰۰ دلار بازگشته است؛ با این حال، بیت کوین همچنان نسبت به ۲۴ ساعت گذشته مثبت است. سرعت رشد اتریوم نیز اندکی افت کرده است و با قیمت ۱۶۸۰ دلار معامله می شود. بسیاری از کریپتوکارنسی های جوان تر نیز شتاب خود را از دست داده اند. سولانا (-۴%)، کاردانو (-۲.۳٪) و Chainlink (-۴٪) کاهش یافته است. Uniswap نیز با افت ۲ درصدی در وضعیت قرمز است.

در حالی که بیت کوین (BTC) تلاش می کند اثرات بازار نزولی سال گذشته را پشت سر بگذارد، اولین ارز دیجیتال در حال ثبت تغییر مثبت در فعالیت های زنجیره ای خود است. به ویژه، داده‌های پلتفرم تحلیل رمزنگاری گلس‌نود نشان می‌دهد که از ۲۱ فوریه، شتاب تعداد تراکنش‌های بیت‌کوین به بالاترین سطح از ژانویه ۲۰۲۱ رسیده است.

گلس‌نود گفت: "صعود سریع در تعداد تراکنش ها نشان دهنده افزایش قابل توجهی در فعالیت شبکه است، زیرا تقاضا برای تراکنش های زنجیره ای شروع به بازگشت می کند." شایان ذکر است که آخرین باری که تعداد تراکنش ها افزایش یافت، بیت کوین پایه و اساس یک روند صعودی را ایجاد کرد که در اواخر سال ۲۰۲۱ به بالاترین رقم تقریباً ۶۹۰۰۰ دلاری رسید.

در نهایت، الگوریتم یادگیری ماشین در PricePredications نشان می‌دهد که بیت کوین احتمالاً در اول مارس ۲۰۲۳ با قیمت ۲۴۹۳۴ دلار معامله می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی