ارز

ارز دیجیتال پپه (PEPE) و فلوکی اینو (FLOKI) به‌عنوان داغ‌ترین میم کوین‌های امروز بازار رمز ارزها، در روز 5 می 2023 (15 اردیبهشت 1402) در صرافی بایننس لیست شدند و خرید و فروش آن‌ها در این پلتفرم آغاز شد.

گزارش آگهی/ ارز دیجیتال پپه (PEPE) و فلوکی اینو (FLOKI) به‌عنوان داغ‌ترین میم کوین‌های امروز بازار رمز ارزها، در روز 5 می 2023 (15 اردیبهشت 1402) در صرافی بایننس لیست شدند و خرید و فروش آن‌ها در این پلتفرم آغاز شد. آغاز معاملات این توکن‌ها در بایننس تاثیر مضاعفی بر رشد قیمت‌شان گذاشت که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.

عرضه PEPE و FLOKI در بایننس

صرافی بایننس در روز 5 می 2023 (15 اردیبهشت 1402) لیست شدن و آغاز خرید و فروش ارزهای پپه و فلوکی اینو در ساعت 16:00 به وقت UTC، برابر با 19:30 تهران - ایران را اعلام کرد. البته تا ساعت 17:30 به وقت UTC خبری از آغاز معاملات این دو توکن در این پلتفرم نبود و بایننس طی اطلاعیه از به تعویق افتادن این امر تا ساعت 18:00 به وقت UTC برابر با 21:30 تهران - ایران خبر داد.

جفت‌های قابل معامله پپه و فلوکی اینو در بازار اسپات بایننس شامل تتر (USDT) و ترو یو اس دی (TUSD) هستند و طبق اطلاع این صرافی، معاملات این دو توکن تا اطلاع ثانوی شامل کارمزد میکر نمی‌شود. علاوه بر این، بایننس اظهار داشته بود که 48 بعد از آغاز معاملات اسپات PEPE و FLOKI، قابلیت دریافت وام و انجام معاملات مارجین آن‌ها نیز فراهم خواهد شد.

این خبرها همگی از عوامل افزایش هیجانات برای سرمایه گذاری روی فلوکی و پپه در صرافی بایننس بودند که باعث رشد قابل توجه قیمت آن‌ها شدند.

فلوکی اینو چیست؟

فلوکی اینو با نماد FLOKI یک میم کوین روی شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین و توکن کاربردی اکوسیستم فلوکی است که کار خود را با شعار "The People's Cryptocurrency" در 1 ژوئن 2021 (11 خرداد 1400) با قیمت 0.0000042 دلار آغاز کرد.

لیست شدن پپه و فلوکی اینو در بایننس؛ دورانی جدید برای ارزهای میم محبوب

این توکن توسط طرفداران و اعضای جامعه شیبا اینو (SHIB) و با الهام از اسم سگ نژاد شیبا اینوی ایلان ماسک به‌نام فلوکی توسعه داده شده است. از آن زمان تا کنون، این اکوسیستم با هدف افزایش مقبولیت خود، محصولات متنوعی را عرضه کرده است از جمله:

  • متاورس گیمینگ مبتنی بر ان اف تی به‌نام والهالا (Valhalla)
  • مجموعه محصولات امور مالی غیر متمرکز تحت نام خانوادگی "FolkiFi"
  • بازارچه خرید و فروش NFT به‌نام FlokiPlaces
  • پلتفرم تولید محتوا و آموزش به‌نام University of Floki

جامعه طرفداران توکن FLOKI برای ادای احترام به یکی از شخصیت‌های وایکینگی تاریخ که سگ ایلان ماسک نیز از روی آن نام‌گذاری شده است، خودشان را "Floki Vikings" نامیده‌اند.

این توکن در تاریخ 5 می 2023 به کف روزانه 0.00003185 دلاری رسیده بود که پس از اعلام آغاز خرید فلوکی در بایننس در آن روز، سقف روزانه 0.00005362 دلاری را درنوردید که نشان‌دهنده رشد 168 درصدی طی تنها یک روز بود.

پپه چیست؟

پپه با نماد PEPE یک میم کوین جدید روی شبکه اتریوم است که با قیمت 0.00000006036 دلار در 17 آوریل 2023 (28 فروردین 1402) آغاز به‌کار کرد. با عرضه پپه، ترند میم کوین‌ها که تا چندی پیش اکثرا مبتنی بر نژادهای مختلف سگ بودند، تغییر کرد. همانطور که از نامش پیداست، پپه از میم اینترنتی مشهور در دهه 2000 میلادی به‌نام "Pepe The Frog" یا همان «پپه قورباغه» الهام گرفته شده است که احتمالا تا کنون از استیکرهای آن در چت با دوستانتان استفاده کرده‌اید.

لیست شدن پپه و فلوکی اینو در بایننس؛ دورانی جدید برای ارزهای میم محبوب

از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های پپه، «سیاست بدون مالیات» آن است که کارمزد گس تراکنش‌های آن را حذف کرده است. از دیگر موارد می‌توان به پاداش‌دهی استیکینگ و مکانیزم توکن سوزی آن اشاره کرد که به مرور زمان باعث کاهش عرضه و افزایش کمیابی عرضه کل و حداکثری 420,690,000,000,000 واحدی آن خواهد شد.

مشابه فلوکی اینو، لیست شدن پپه در بایننس نیز تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت این میم کوین داشت و آن را به سقف 0.000004354 دلاری رساند. این یعنی با خرید ارز PEPE هنگام آغاز به‌کار، تنها 18 روز بعد سرمایه شما 7,213 درصد رشد کرده بود.

این امر نشان می‌دهد که لیست شدن و عرضه ارزهای کوچک و هر چند قدیمی در صرافی‌های بزرگی نظیر بایننس، چقدر روی روند قیمتی آن‌ها تاثیرگذار است. بنابراین همیشه خودتان را به‌روز نگه داشته و به اخبار پلتفرم‌ها و پروژه‌های مورد نظر خود توجه کنید. با این وجود، توجه داشته باشید که بازار رمز ارزها به نوسان‌های شدید خود بدنام است و این امر می‌تواند تاثیر معکوسی روی معاملات شما نیز داشته باشد. بنابراین پیش از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تحقیقات شخصی خود را انجام داده و به اخبار این حوزه توجه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی