تراکتور

هواداران تراکتورسازی در نامه‌ای به مالک باشگاه از او خواستار تغییراتی در روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) شدند.

به گزارش ایران پژواک، اتفاقات و درگیری‌های اخیر روی سکوهای ورزشگاه‌های نقاط مختلف کشور حساسیت‌ها را نسبت به این موضوع زیاد کرده و در روزهای اخیر واکنش‌های مختلفی نسبت به این موضوع صورت گرفته است.

در این میان برخی از هواداران تراکتورسازی با انتشار متنی در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش جالب و دور از انتظاری داشتند. متن این پیام به شرح زیر است:

"وقتی که تراکتور به لیگ بازگشت ما طرفداران این تیم با حضور بالای هفتاد هزار نفری در ورزشگاه و شعارهای زیبا به لیگ جذابیت و شور و شوق بخشیدیم.

طرفدارانی که بی ریا و بی چشمداشت در گرما و سرما حمایت میکردند، اما در این میان بعضی لیدرها و سکودارها از نام تراکتور سواستفاده کرده و به این باشگاه خیانت کردند.

آقای زنوزی در زمان کم تغییرات بسیار بزرگ و مثبتی در باشگاه انجام دادند و محبوب طرفداران شدند.

اما انتظار میرود این تغییرات در سکوها هم انجام شود.

در مورد سکوها 3 اقدام مهم باید صورت گیرد:

۱-کانون هواداران:

تقریبا همه طرفداران تراکتور از کانون رضایت ندارند، چون عملکرد بسیار ضعیفی داشته و در این مدت نتوانست یک طرح موزائیکی که تنها خواسته طرفداران بود هماهنگ کند.

۲-لیدرها:

لیدرها باید در خدمت باشگاه باشند، لیدر ها نباید به سمت افراد گرایش پیدا کنند بلکه باید عاشقانه به تشویق تیم، هماهنگی شعارها و نشان دادن فرهنگ بالای آذربایجان باشند، تغییر لیدرها و استخدام لیدرهای متعهد ضروری است.

۳.باند سکوها:

چیزی که طرفداران را آزرده کرده خیانت عده ای جایگاه دار به تیم است.

افرادی که در سکو برای خود نامی دست و پا کرده به سمت اشخاص رفته و به تیم خیانت کرده‌اند . بجای اینکه صدای طرفدار باشند ، جیره خوار مدیران سابق بودند و در روزهایی که هوادار نگران این تیم بود فقط از مدیران بی لیاقت دفاع می‌کردند.

پرونده این اشخاص سیاه است، دلالی مربی، بازیکن، اخاذی از مربی و بازیکن برای حمایت روی سکو و همچنین تهدید و فراری دادن خیلی از بازیکنان.

این افراد طرفدار مدیرسابق روزهای خصوصی سازی سکوت کردند، وقتی مطمئن شدند تیم به زنوزی رسید فعالیت خود را شروع کردند تا دوباره به نان و نوایی برسند.

درخواست ما از آقای زنوزی که خودشان گفته بودند اجازه نخواهیم داد هیچ بازیکنی با سکوها ارتباط خصوصی داشته باشد این است که دست افرادی که کارنامه مشخص دارند را از باشگاه دور کند.

آقای زنوزی گفتند اینجا سالار فقط تراکتور است اما برخی میخواهند روی سکوها سالار باشند.

سالار طرفداری هست که کیلومترها راه را بدون چشمداشت به ورزشگاه می‌آید. نه افرادی که قبلاً از بازیکنی که پول می‌داد حمایت کرده و بازیکنی که پول نداد موقع پنالتی زدنش طبل زدند!

طرفدار نباید دنبال منفعت شخصی باشد

طرفدار نباید تیم را بفروشد

با تشکر از زحمات ارزشمند مهندس زنوزی، امیدواریم با درایت خود در این زمینه نیز اقدام کرده و طرفداران را خوشحال کنید.

ما طرفداران تراکتور بدون چشمداشت از زنوزی و باشگاه حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی