مارینوس اوزونیدیس

مارینوس اوزونیدیس در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی دو میلیون یورو برآورد می‌شود!

به گزارش ایران‌پژواک، باشگاه گل گهر سیرجان سرانجام و بعد از چند هفته مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید خود، با مارینوس اوزونیدیس یونانی به توافق رسید.

این مربی با سابقه کار در تیم‌های پاناتینایکوس، پانیونیوس یونان، آاک آتن، آپوئل نیکوزیا قبرس و همچنین الفیصلی عربستان به گل گهر پیوست تا در تیمی مربیگری کند که فصل گذشته به عنوان ششم لیگ برتر ایران دست یافت.

انتخاب اوزونیدیس در رسانه‌های یونان بازتاب زیادی داشته است اما انعکاس این خبر تحت تاثیر مبلغ قرارداد سنگین و کلان مربی یونانی قرار دارد.

بر این اساس و با ادعای یونانی‌ها، اوزونیدیس و دستیارانش روی هم رفته در گل گهر سالانه ۲ میلیون یورو دریافت خواهند کرد که با احتساب مبلغ روز یورو، این قرارداد برای گل گهر سالانه در حدود ۱۰۸ میلیارد تومان خواهد بود!

وب سایت sport۲۴ با اشاره به این موضوع، از امضای قرارداد ۱+۱ ساله اوزونیدوس با گل گهر و مبلغ این قرارداد که سالانه ۲ میلیون یورو است، خبر داد.

وب سایت newsit هم در این خصوص اسامی دستیاران اوزونیدیس را منتشر کرد و نوشت: «مارینوس اوزونیدیس با امضای قراردادی ۱+۱ ساله با گل گهر به دوران مربیگری خود در ایران و خارج از مرزهای یونان ادامه می‌دهد. این مربی به همراه بلندار کولا، استاوروس پانتلیدیس و دیمیتریس موسیالیس دستیارانش در مجموع نزدیک به ۲ میلیون یورو قرارداد امضا کرده است.»

وب سایت sportime بدون اشاره به مبلغ قرارداد اوزونیدیس از شرایط مالی خوب گل گهر به عنوان دلیل انتخاب این تیم از سوی این مربی یونانی یاد کرد.

این رسانه نوشت: «کمتر یونانی‌هایی را می‌بینیم که در ایران مرتبط با رشته فوتبال باشند. اوزونیدیس با در اختیار گرفتن باشگاهی با قدرت مالی زیاد این جرات را داشت و دلیل انتخابش همین بود. اوزونیدیس حدود سه ماه بیکار بود و اکنون برای بازگشت به میادین آماده می‌شود. قرارداد ۱+۱ ساله او چیزی بود که او را متقاعد کرد که تصمیم بگیرد به ایران برود.»

چند روز پیش رسانه های پرتغال خبر دادند باشگاه سپاهان برای خرید دائمی پیام نیازمند از باشگاه پورتیموننزه مبلغ ۱ میلیون یورو به این تیم پرتغالی پرداخت کرده است و به فاصله کمتر از یک هفته، از دومین قرارداد سنگین در فوتبال ایران رونمایی شد.

در صورت صحت ادعای رسانه های یونان، گل گهر برای سرمربی و دستیاران خارجی اش سالانه حدود ۱۱۰ میلیارد تومان باید پرداخت کند که این مبلغ نزدیک به یک سوم از هزینه مجاز باشگاه ها برای سقف بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ است!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی