بورس

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: سال ۱۴۰۲ سال بازار سرمایه و بورس است و به نظر پربازده‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

به گزارش ایران‌پژواک، مجید عبدالحمیدی در یادداشتی نوشت: بازار سهام به سبب نامعلوم بودن افق پیش روی مذاکرات احیای برجام در این روزها بسیار بلاتکلیف عمل کرده است. این رویکرد بازار به آن معناست که در شرایط کنونی به سبب ابهام فعالان اقتصادی نسبت به آینده، بورس نیز رویکرد معینی درباره سرمایه‌گذاری حتی در کوتاه‌مدت ندارد.

وی افزود: اما با توجه به اصلاح قیمت‌های بیشتر نمادها، به نظر شرایط به زودی برای برگشت بازار و زیاد شدن ارزش معاملات آماده خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: با این حال، هیچ چیز برای بازار بدتر از بلاتکلیفی و سردرگمی سرمایه‌گذارانش نیست.

عبدالحمیدی تصریح کرد: در این وضعیت برخی از سیاست‌گذاران کلان با به راه انداختن موج‌های مصنوعی در بازار سعی در دادن شوک و رونق مقطعی آن دارند. صحبت‌های افراد مختلف در مورد اعداد شاخص، مقایسه با سال ۹۹ یا مواردی از این قبیل باعث بی اعتمادی سهامداران به بازار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت همان‌طور که قبل از اسفند نظر خود را گفتم، سال ۱۴۰۲ سال بازار سرمایه و بورس است و به نظر پربازده‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی