مسکن

بررسی بازار مسکن در منطقه ۱۵ تهران نشان می‌دهد، آپارتمان ۷۵ متری در افسریه با قیمت ۴.۵ میلیارد و واحدی با همین متراژ در علی‌آباد با قیمت ۲.۹ میلیارد تومان آگهی شده است.

به گزارش ایران‌پژواک، برخلاف هوای گرم و سوزان روزهای ابتدایی فصل تابستان، بازار مسکن دوره سردی را به لحاظ انجام معاملات پشت سر می‌گذارد. رکود غیرتورمی بر این بازار حاکم شده و خریداران فعلاًً قصد ورود به این بخش را ندارند.

وضعیتی که باعث شده تا سرمایه‌گذاران همچنان برای فروش املاک خود تخفیف‌های تا ۲۰ درصدی را نسبت به زمستان سال گذشته در نظر بگیرند. در این شرایط سری به بازار مسکن منطقه ۱۵ تهران می‌زنیم. در این منطقه و در محله کیانشهر یک واحد ۶۵ متری ۱۱ سال ساخت با قیمت ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۵۲ میلیون تومان آگهی شده است.

در شهرک کاروان آپارتمان ۸۶ متری بدون پارکینگ و آسانسور با قیمت هر مترمربع ۳۵ میلیون تومان (قیمت کل واحد حدود ۳ میلیارد تومان)، واحد مسکونی ۷۵ متری در افسریه با قیمت ۴.۵ میلیارد تومان و واحد ۵۰ متری ۱۵ سال ساخت در مشیریه با قیمت ۲.۳ میلیارد تومان (هر مترمربع حدود ۴۶ میلیون تومان) برای فروش عرضه شده است.

همچنین در افسریه (فخارنیا) یک واحد ۶۰ متری ۲۰ سال ساخت با قیمت هر مترمربع ۴۸ میلیون تومان و قیمت کل ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در فایل فروش قرار گرفته است.

در علی‌آباد واحد مسکونی ۷۵ مترمربعی با قیمت ۲.۹ میلیارد تومان، واحد ۸۰ متری با قیمت ۳.۱ میلیارد تومان و آپارتمان ۱۲۰ متری نوساز با قیمت ۵ میلیارد تومان آگهی شده است.

قیمت مسکن در منطقه ۱۵ تهران، متری ۳۰ میلیون به بالا(+جدول)

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی