ابن سینا

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌ شده است‌.

به گزارش ایران‌پژواک، سید مجتبی حسینی، در نشست با مدیران شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌شده و دوره بازپرداخت این تسهیلات در حال حاضر یک ساله است و تلاش می‌کنیم سود آن کمتر هم بشود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه تسهیلات به ازای هر یک نفر است، افزود: تمامی الزامات یک سفر خوب در همدان وجود دارد و از حمایت دولتی نیز در این حوزه برخورداریم.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار مجدانه پای کار حوزه گردشگری ست، خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که از منظر سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام شود، تمام قد از آن حمایت می‌کنیم.

وی درباره اقدامات تبلیغات گردشگری همدان نیز گفت: برنامه‌ زنده ای درباره همدان از ۱۰ مرداد به مدت ۱۵ شب روی آنتن شبکه ۲ می‌رود و بعد از ماه صفر هم به مدت ۱۵ شب روی آنتن یکی از شبکه‌های جام جم، نسیم یا شبکه ۲ خواهد رفت این اقدام برای برندسازی و معرفی همدان انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه به دنبال برگزاری نشست مشترک سفرای خارجی در همدان هستیم، یادآور شد: برای معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری با محور غرب کشور به کمک تورگردانان نیاز داریم‌.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی