طلا

بررسی روند بازار در روز اول هفته‌جاری، از تغییر مسیر بازار طلا و سکه حکایت دارد؛ به طوری که طلا با آرایش صعودی، به کانال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ورود کرد.

به گزارش ایران‌پژواک، افزایش شدید قیمت طلا در بازار جهانی، طی ۲۴ ساعت گذشته بازار طلا و سکه را تکان داد؛ به طوری که در ساعات ابتدایی روز شاهد بودیم که حتی سکه امامی یک کانال بالا رفت و در کانال ۳۰ میلیون تومان قرار گرفت، اما در میانه روز قیمت‌ها کمی تعدیل شد و دوباره سکه به کانال ۲۹ میلیون تومان برگشت.

قیمت‌ها در بازار طلا نیز صعودی بود، به طوری که طلا با ورود به کانال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، افزایش ۵۳ هزار تومانی را ثبت کرد.

کارشناسان اعتقاد دارند که دو عامل افزایش شدید قیمت طلا در بازار جهانی و شکستن مرز ۲ هزار دلار و نیز رشد قیمت دلار را در افزایش قیمت طلا و سکه دخیل می‌دانند.

بر همین اساس، در آخرین معاملات دیروز سکه امامی با ۴۸۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۲۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه با ۲۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۶ میلیون تومان رسید.

در این میان، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار هم با افزایش ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومانی، در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا هم ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی