دوره توجیهی بدو خدمت

پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام این بانک ، اولین دوره توجیهی بدو خدمت با حضور حدود 350 نفر از همکاران جدید در مراکز آموزش تهران و سراسرکشور در حال برگزاری است.

به گزارش ایران پژواک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم افتتاح این دوره محمود شایان عضو هیات مدیره ، حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و برخی از مدیران بانک حضور داشتند.

محمود شایان در این مراسم ضمن اشاره به برخی از تجربیات خدمتی خود، شعار "حق با مشتری است" و «اعتماد می ماند» را به عنوان مهمترین شعار و خط مشی سازمان مطرح کرد.

کاظمی معاون منابع انسانی بانک نیز ضمن تبریک و خوش آمد گویی به پذیرفته شدگان در رقابت فشرده ورود به بانک ملی ایران به اهمیت جایگاه همکاران واحد صف اشاره کرد و نقش آنها را در دستیابی به اهداف سازمان موثر خواند.

در پایان مراسم سوهانیان رئیس اداره کل آموزش نیز طی سخنانی از بانک ملی ایران به عنوان یک سازمان اقتصادی و بازوی توانمند دولت در پیشبرد و آبادانی کشور یاد کرد و فلسفه ایجاد بانک ملی ایران را خدمت به مردم بر شمرد و خدمت به آحاد مردم و مشتریان را از وظایف ضروری تمامی کارکنان این بانک عنوان کرد.

گفتنی است دوره توجیهی بدو خدمت به مدت سه هفته در دو بخش علمی و عملی برگزار خواهد شد و در سرفصل های آموزشی مختلف نیاز های دانشی و شغلی به همکاران جدید آموزش داده می شود.

این دوره همزمان در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، کرمان و یزد در سراسر کشور در حال برگزاری است و تا پایان آذر ماه از تمامی پذیرفته شدگان برای شرکت در دوره در این مراکز و سایر استان های معین دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی