بانک ملی

در هفدهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) بانک ملی ایران که با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، حسن مونسان و حسین بهاری اعضای هیات مدیره برگزار شد، بهاری به عنوان رئیس کمیته و سید امراله حسینی به عنوان ناظر شرعی  و عضو کمیته رعایت قوانین و مقررات بانک معرفی شدند.

به گزارش ایران پژواک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، هفدهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) بانک ملی ایران با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد.

در هفدهمین جلسه کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) بانک که با حضورعباس شفیعی رئیس هیات مدیره، حسن مونسان و حسین بهاری اعضای هیات مدیره برگزار شد، بهاری به عنوان رئیس کمیته و سید امراله حسینی به عنوان ناظر شرعی و عضو کمیته رعایت قوانین و مقررات بانک معرفی شدند.

در این جلسه شفیعی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های حسن مونسان (رئیس سابق این کمیته) طی یک سال گذشته، بر رعایت ضوابط اجرایی، قوانین و مقررات و اسناد بالادستی در تمامی سطوح و ارکان بانک تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مونسان عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک نیز طی سخنانی خواستار فرهنگ سازی و آموزش سرمایه انسانی در راستای پیشرفت شاخص های عملکردی از یک سو و جلوگیری از بروز خطاهای فردی از سوی دیگر شد.

بهاری عضو دیگر هیات مدیره نیز واحد رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) را از مهمترین بخش های بانکداری و مکانیزم حاکمیت شرکتی در شرایط کنونی برشمرد و بر تقویت این واحد همراستا با اهداف و استراتژی های بانک تاکید کرد.

در پایان موسی اسلامیان سرپرست اداره کل رعایت قوانین و مقررات و دبیر کمیته مذکور نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های واحد تطبیق پرداخت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی