آلودگی

غیر حضوری شدن مدارس و مستثنی شدن دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از تعطیلی مدارس و آنلاین شدن کلاس‌ها گلایه این دانش آموزان و خانواده‌های آنها را به همراه داشته است.

به گزارش ایران‌پژواک، مدارس تهران فردا برای سومین روز متوالی در روز دوشنبه غیر حضوری شد البته فقط مقطع ابتدایی و متوسطه اول!

بر اساس کمیته اضطرار آلودگی هوا با توجه به تشدید آلودگی هوا دوشنبه مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول شهرستان‌های استان تهران به غیر از فیروزکوه غیر حضوری است.

وضعیت هوای تهران طی روزهای اخیر در شرایط نارنجی و قرمز بوده و غلظت ذرات معلق افزایش یافته است. همچنین بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی شرایط پایداری جو تا پایان هفته ادامه دارد و حتی وضعیت آلودگی هوا تشدید می‌شود.

غیر حضوری شدن مدارس و مستثنی شدن دانش آموزان مقطعه متوسطه دوم از تعطیلی مدارس و آنلاین نشدن کلاس‌ها گلایه این دانش آموزان و خانواده‌های آنها را به همراه داشته است.

دانش آموزان مقطع دوم متوسطه تهران می‌گویند مگر ما آبشش داریم! برخی خانواده‌ها هم می‌گویند فرق کلاس نهمی و دهمی فقط یک سال است و چرا فرزندانشان در این شرایط آلودگی باید به مدرسه روند.

از طرفی برخی از خانواده‌ها به خواسته خود و میل دانش آموز آنها را جهت حفظ سلامتی به مدرسه نفرستاده‌اند و این موضوع بی نظمی‌هایی هم در کلاس‌ها به همراه داشته است. عده‌ای از دانش آموزان هم می‌گویند معلمان از آنجایی که همه دانش آموزان حاضر نیستند درس‌های اصلی و نکات کلیدی را تدریس نمی‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی