• ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
  • کد خبر: 36463
گواهینامه

رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت در ۱۷ استان از جمله البرز خبر داد.

به گزارش ایران‌پژواک، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: در حال حاضر ۱۲ میلیون موتورسیکلت سوار در کشور داریم که حدود ۶ میلیون ۸۰۰ هزار نفر از آنها فاقد گواهینامه هستند.

وی از اجرای طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت در ۱۷ استان از جمله البرز خبر داد و افزود: در این طرح افرادی که مالک موتورسیکلت بوده اما فاقد گواهینامه هستند، گواهینامه دار می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان البرز مطرح کرد: هزینه این طرح یک سوم حالت عادی است و تمامی مراحل حضوری اخذ گواهینامه در یک روز انجام می‌شود.

سرهنگ رحمتی پور عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت iranianmotorco.ir پس از احراز هویت، استان و آموزشگاه مورد نظر خود را جهت ارائه خدمات انتخاب کنند.

وی افزود: پس از طی مراحل مربوطه از جمله ثبت پلاک و مشخصات موتورسیکلت، تاریخ و ساعت مراجعه برای متقاضی تعیین و نمایش داده می‌شود. البته سند موتورسیکلت باید به نام شخص متقاضی و تاریخ صدور آن قبل از سال ۱۴۰۲ باشد.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: هنگام مراجعه، سلامت جسمی افراد توسط پزشک کنترل شده و پس از تأیید مدارک توسط پلیس، آزمون نظری آئین نامه به صورت شفاهی و آزمون عملی مهارت رانندگی توسط افسر کارشناس پلیس راهور در محل و در همان روز از فرد اخذ می‌شود.

سرهنگ رحمتی پور ادامه داد: پس از قبولی فرد در آزمون‌ها، مراتب در سامانه ثبت و پیامد تأیید قبولی در لحظه برای وی ارسال می‌شود. شهروندان واجد شرایط هرچه سریع‌تر اقدام لازم برای دریافت گواهینامه خود را به عمل آورند.

کرج - رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه موتورسیکلت در ۱۷ استان از جمله البرز خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی