هوندا

چند برند می توانند بگویند که یک قاره کامل را با موتورسیکلت های کوچک قابل اعتماد و مقرون به صرفه خود تجهیز کرده اند؟

به گزارش ایران‌پژواک، هوندا Super Cub بیش از یک میلیون دستگاه فروش داشته و تقریبا به تنهایی نحوه زندگی روزمره مردم آسیا را متحول کرده است. جای تعجب نیست که هوندا با محبوب ترین موتورهای خود همواره در صدر لیست قابل اعتمادترین و بهترین موتورسیکلت ها قرار دارد.

در حالی که درست است که برخی از دوچرخه ها قابل اعتمادتر از بقیه هستند، اما در کل، موتورهای هوندا شهرتی دارند که با این برند عجین شده است (و این به اتومبیل های این شرکت نیز تعمیم می یابد).

این شهرت در کیفیت، قابلیت اطمینان بودن و کارآیی است که هوندا را به موفق ترین برند موتورسیکلت سازی حال حاضر جهان تبدیل می کند، برندی که حدود یک سوم فروش جهانی موتورسیکلت را به خود اختصاص می دهد. در سال ۲۰۲۲ این به معنای فروش ۱۴.۵ میلیون دستگاه موتورسیکلت (از جمله بازار اسکوتر که هوندا مهم ترین بازیگر بازار آن نیز هست) بود. دور از انتظار نیست که مالکان هوندا بیش از ۲۴۰ هزار کیلومتر سفر را از یک دستگاه با نگهداری مناسب انتظار داشته باشند و برخی از مالکان موتورسیکلت های توری حتی به دو برابر این عدد نیز رسیده اند. بنابراین، در حالی که ژاپن از نظر بهترین برندهای موتورسیکلت سازی در صدر قرار دارد، هوندا پادشاهی در میان پادشاهان است که به خودی خود شاهکار کمی نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی