آبسرد ویلا

این روزها بازار اجاره باغ ویلاهای اطراف تهران به دلیل جشن پایان سال حسابی داغ است.

به گزارش ایران‌پژواک، برگ آخر تقویم همین روزها ورق می‌خورد و این موضوع نوید بهار ۱۴۰۲ را می‌دهد. ایرانیان در هفته آخر اسفند جشنی را برپا می‌کنند که گویی استقبال از بهارخانم است. چهارشنبه‌سوری یکی از جشن‌های اصیل ایرانیان است که در شب آخرین سه‌شنبه سال با آداب و رسوم خاصی برگزار می‌شود. این جشن در هر شهر یا منطقه با آداب و رسوم خاصی برپا می‌شود و حتی اسم خاصی دارد. این جشن در بین مردم گیلان باعنوان گول‌گوله چهارشنبه، در کردستان باعنوان چورشمه کوله، در اصفهان باعنوان چارشنبه‌سرخی و در قزوین باعنوان کوله‌چهارشنبه شناخته می‌شود.

به گزارش جریان نو،اما این سنت دیرینه در سال‌های اخیر شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته و در برخی موارد اتفاقات عجیب و غریبی در برپایی آن رخ داده که یک از این دگرگونی‌ها آتش‌بازی و استفاده از مواد محترقه است. بر همین اساس بسیاری از دستفروشان در هفته پایانی سال اقدام به فروش وسایل آتش‌بازی می‌کنند تا نان بیشتری نصیب‌شان شود. چند روز مانده به آخرین شب چهارشنبه سال بازار لوازم این شب با تقاضای زیادی همراه است؛ بازاری که وسایل آن تنوع زیادی دارد و عمدتا به‌صورت قاچاق از چین می‌آید که گردش مالی چندمیلیاردی دارد و متقاضیان آن هم جوانان و نوجوانان هستند.

بازار داغ اجاره ویلا در چهارشنبه‌سوری / قیمت‌ها به هفت و نیم میلیون هم می‌رسد!

بازار داغ اجاره ویلا در چهارشنبه‌سوری / قیمت‌ها به هفت و نیم میلیون هم می‌رسد!

هزینه اجاره ویلا چهارشنبه سوری

در یکی از این آگهی‌های اجاره ویلا برای برگزاری مهمانی قید شده که ظرفیت باغ ویلا ۶۰ نفر است و اگر از این ظرفیت بالاتر برود برای هر نفر باید ۵۰ هزار تومان اضافه پرداخت شود. این ویلا برای کوتاه مدت به نرخ یک شب ۶۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

در آگهی دیگر با عنوان «باغ ویلا مناسب جشن و مهمانی» عکس‌هایی از سالن میز و صندلی چیده شده در آگهی گذاشته شده است. این ویلا ظرفیت ۸۰ نفری دارد که با نرخ شبی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

همچنین در بخش توضیحات نیز تاکید شده که ویلا کرایه مخصوص جشن و مراسمات و تولد و عروسی با تمام امکانات (تلوزیون کولر بخاری یخچال و..) بسیار خوش لوکیشن و تا دم در باغ آسفالت می‌باشد.

در یکی از آگهی‌ها هزینه اجاره ویلا برای چهارشنبه سوری با ظرفیت ۳۶ نفر در اطراف تهران ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

هزینه اجاره ویلا با ظرفیت ۲۰ نفر در آگهی دیگر با عنوان « اجاره باغ ویلا تعطیلات عید چهارشنبه‌سوری» نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که باید برای هر نفر اضافه هزینه ۴۰۰ هزار تومان پرداخت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی