مسکن

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۴ تهران منتشر شد به طوری که براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۶۵ متری در محله اتابک، حداقل باید ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان هزینه کرد.

به گزارش ایران‌پژواک، روزهای اخیر قیمت خرید ملک در منطقه ۱۳ تهران را مورد بررسی قرار دادیم، حال در این گزارش قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۴ را با توجه به افزایش قیمت مسکن در اسفندماه بررسی خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد همچنان رکود در بازار مسکن حاکم است. البته از اواسط پاییز تا پایان سال گذشته خرید و فروش در بازار مسکن به کمترین میزان خود طی سال‌های اخیر رسیده است.

عده‌ای از کارشناسان اظهار می‌کنند که وضعیت این بازار با عرضه واحدهای نهضت ملی توسط دولت سیزدهم از حالت رکودی خارج و قیمت‌ها کاهشی می‌شود اما براساس رسم هرساله این بازار به نظر می‌رسد در اردیبهشت ماه مجدد افزایش قیمت مسکن را تجربه خواهیم کرد، زیرا از ابتدای اردیبشهت‌ماه فصل جابه جایی مستأجران خواهد بود.

خرید واحد ۶۵ متری در این منطقه تهران با دو میلیارد تومان

منطقه ۱۴ جز مناطق متوسط تهران محسوب می‌شود که بسیاری از اقشار مختلف در این منطقه ساکن هستند؛ البته این منطقه به علت وجود تعدادی کارخانه از صنایع متنوع، منطقه صنعتی هم به شمار می‌رود.

بنا براین گزارش، برای خرید یک واحد ۶۵ متری در منطقه اتابک تهران با عمر ۱۳ سال ساخت، نیازمند حداقل ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی