صرافی

بازار ارز فردوسی با آنکه از شب گذشته وارد فاز هیجانی شده بود و قیمت تا ۷۰ هزار تومان هم رسیده بود اما هم اکنون به ۶۸ هزار تومان رسیده است اما خریداری وجود ندارد.

به گزارش ایران‌پژواک، از امروز صبح نرخ دلار که بنا به هیجانات اخبار سیاسی اوج گرفته بود، روند کاهشی به خود گرفته و هم اکنون بازار ارز فردوسی با سراشیبی قیمت مواجه شده است.

این در حالی است که بعد از پاسخ محکم ایران به اسرائیل، برخلاف برخی فضاسازی‌ها بازار ارز نه تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش هم قرار گرفت.

هم اکنون قیمت خرید هر دلار بین ۶۵ تا ۶۷ هزار تومان و قیمت فروش هم ۶۷ تا ۶۸ هزار تومان است این در حالی است که خریداری وجود ندارد .

یکی از دلالان بازار ارز فردوسی اظهار داشت: دلالان از روزهای گذشته ضرر زیادی کردند زیرا دلارهای زیادی به این امید که قیمت بالاتر می رود خرید کردیم و حتی شب گذشته دلار ۷۰ هزار تومانی خرید کردیم اما از صبح امروز با ضرر زیادی مواجه شدیدم که شاید یک تا ۲ هفته جبران آن طول بکشد.

براساس این گزارش، دلار فردایی که عمدتا از سوی کانال های تلگرامی خارج از کشور اعلام نرخ می شود هم تلاش گسترده ای کردند تا بازار ارز ایران را ملتهب نشان داده و آنرا بهم بریزند اما موفق نشدند.

یکی از دلالان بازار ارز منوچهری هم به برنا گفت که ضرر زیادی از خریدهای روز گذشته دلار کردیم و به نظرم دلار ۷۰ هزار تومانی فضاسازی کاذب بود که کانال های تلگرامی دلار فردایی مسبب آن هستند.

آنچه واضح است اینکه بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی در شرایط آرام بوده و قیمت ها رو به پایین است. آنچه واضح است اینکه بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی در شرایط آرام بوده و قیمت ها رو به پایین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی