• ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر: 601
برانکو

برخی وقتی می‌خواهند برانکو را با کی‌روش مقایسه کنند این‌طور می‌گویند؛ کی‌روش در برخورد با بازیکن نامنظم قاطع‌تر است و دیدید که چگونه مهدی رحمتی را خط زد و این درس عبرتی شد برای همه بازیکنان. به طوری که امروز بازیکنی شهامت ندارد نظم تیم ملی را برهم بزند یا برای تیم ملی کلاس بگذارد.

به گزارش ایران پژواک،کش و قوس حضور برانکو در تیم ملی ادامه دارد و در ماه‌های اخیر شاهد رفتارهایی از سوی برانکو بودیم که شاید می‌خواهد ثابت کند در تنبیه خطاکار دست‌کمی از کی‌روش ندارد. اخراج رامین رضاییان و حالا نیمکت‌نشین کردن محسن مسلمان... هیچ‌ کس نمی‌تواند به برانکو به خاطر بازی ندادن به محسن مسلمان خرده بگیرد به این خاطر که برانکو سرمربی تیم است و اوست که تصمیم می‌گیرد کدام بازیکن بازی کند و کدام بازیکن بازی نکند! اما برانکو ناخواسته در حال خودزنی است!

اگر محسن مسلمان خطایی کرده که مستحق اخراج است که باید کنار گذاشته می‌شد. اگر خطای او به اندازه‌ای بوده که مستحق اخراج نبوده و باید تنبیه می‌شده که تا کنون و بعد از مدت‌های مدید نیمکت‌نشینی متنبه شده و ادامه این روند تنها به خودزنی تعبیر می‌شود. آقای برانکو، الان رو کردن محسن مسلمان هنر است نه ادامه نیمکت‌نشینی او.

قرار نبوده و نیست که برانکو چیزی را به کسی ثابت کند و نتایج تیم است که معرف توانمندی‌های او در امر مربیگری است. اینکه محسن مسلمان روی نیمکت می‌نشیند و اصلاً تلاشی برای بازگشت به ترکیب ثابت تیم انجام نمی‌دهد این از ضعف برانکو است. از همه مهمتر می‌گویند مربی بعضی وقت‌ها باید برخی از رفتارهای بازیکنان را نبیند. خطایی که عیان نیست قابل چشم‌پوشی است. نامه مهدی رحمتی مبنی بر خداحافظی از تیم ملی را همه دیدند و خواندند اما هیچ ‌کس از محسن مسلمان خطایی ندید و اگر هم خطایی کرده قابل اغماض و چشم‌پوشی است. دور کردن محسن مسلمان از ترکیب تیم موجب چرخش تیم از سیستم 1-3-2-4 به سیستم 2-4-4 شد و سیستم جدید نشان داد در پرسپولیس تأثیرگذار نیست و نتیجه‌اش این شده که تیم از روزهای خوب خود فاصله گرفته! شاید غرور برانکو اجازه نمی‌دهد که او به سبک گذشته برگردد و این را بگوید که اشتباه کرده‌ام. این اشتباه و خودزنی است. آقای برانکو، برای خوب شدن هیچ وقت دیر نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی