• ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
  • کد خبر: 7144
استقلال

وینفرد شفر برای حل ترافیک خط حمله تیمش می خواهد تیمش را با 3 مهاجم به نیم فصل دوم بفرستد. تصمیمی که باعث کاهش تنش‌ها میان بازیکنان پرتعداد این خط می‌شود.

به گزارش ایران پژواک، وینفرد شفر در برنامه های تاکتیکی خود بازی با 3 مهاجم را گنجانده است. تصمیمی که شاید موجب کاستن ازحجم نارضایتی های آتی ازنیمکت نشینی های بازیکنانی شود که انتظار بازی درترکیب اصلی را دارند.

بعد ازجذب گونسالوس وآپاندا توسی تعداد بازیکنان هجومی استقلال بیشترشده و این نگرانی وجود دارد که نیمکت نشینی های برخی بازیکنان موجب ناراحتی بازیکنان شود که وینفردشفر تصمیم دارد با اضافه کردن برتعداد مهاجمان استقلال به نوعی این مشکل را ازبین ببرد.

یکی ازحربه های سرمربی استقلال بازی با 3 مهاجم است. او قصد دارد درادامه بازی های لیگ تیمش را این گونه چیدمان کند تا ازتعداد قابل توجه هافبک-مهاجمانی که دراختیاردارد، نهایت بهره را ببرد. استقلال اکنون به جز دو خارجی جدیدی که به خدمت گرفته، طارق همام، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، روح الله باقری، مرتضی تبریزی، اللهیارصیادمنش وحتی محسن کریمی را درپست های هجومی خود می بیند که تقسیم بازی میان این بازیکنان تنها با استفاده از 3 بازیکن هجومی امکان پذیراست که شفر هم همین برنامه را دردستورکاردارد.

پیش بینی می‌شود که استقلال لیگ را هم با این روش شروع کند و دربازی نخست مقابل پیکان از گونسالوس، تبریزی و صیادمنش در خط حمله بهره بگیرد و پشت سر این بازیکنان از فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان بهره بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی