روح الله باقری

روح الله باقری با شروع نیم فصل دوم رقابت ها اصلا شرایط خوبی ندارد و در 4 دیدار آبی پوشان حتی در لیست 18 نفره تیم هم قرار نگرفته است.

به گزارش ایران پژواک، برای به یادآوردن روزهای خوب روح الله باقری باید به فصل پیش نگاه کنیم؛ جایی که این بازیکن به همراه سایر بازیکنان خونه به خونه که هر کدام حالا در تیمی لیگی برتری بازی می کنند، روزهایی رویایی را سپری می کرد و فاصله ای تا فتح جام حذفی و رسیدن به لیگ برتر نداشتند که به یکباره شانس از آنها روبرگرداند.

اگرچه خونه به خونه ناکام بزرگ رقابت‌های فوتبال ایران در فصل گذشته نام گرفت ولی ستاره های این تیم با نمایش هایی که با پیراهن تیمشان داشتند، توانستند به تیم های لیگ برتری راه پیدا کنند و باقری هم می توان گفت سرشناس ترین بازیکن آن تیمِ پرستاره بود که راهیِ تیم آبی پوش پایتخت شد.

روح الله باقری در استقلال شروع خوبی داشت ولی آبی پوشان شرایط خوبی نداشتند، تا سه گل زده این مهاجم 28 ساله در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، دردی از آبی پوشان دوا نکند و شفر در پنجره زمستانی تمام توان خود را برای تقویت بخش تهاجمی تیم خود گذاشت.

جذب اسماعیل گونسالوس، گادوین منشا، پاتوسی، بازگشت شجاعیان از مصدومیت و همینطور حضور بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، اللهیار صیادمنش و حتی تبریزی که شفر امیدوار به درخشش او است، سبب شده تا باقری حالا در 4 بازی نیم فصل دوم به فهرست 18 نفره تیم هم راه پیدا نکند.

با این حال استقلال در روزها و هفته های آتی باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و انجام بازی های فشرده می تواند این فرصت را برای درخشش دوباره باقری که سال گذشته در همین مقطع یکی از بازیکنان آماده فوتبال ایران بود را فراهم کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی