• ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
  • کد خبر: 8814
شفر مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پدیده مثل بازی با الهلال شانس داشتیم، اما گل نزدیم.

به گزارش ایران پژواک، وینفرد شفر بعد از شکست تیمش برابر پدیده و از دست دادن شانس قهرمانی به چهره ای ناراحت و درهم در نشست خبری شرکت کرد و پاسخ خبرنگاران را داد:

گل پدیده را آنالیز کرده بودیم
امروز صبح در جلسه آنالیز در مورد همین گل حرف زدیم و گفته بودم نباید اینگونه گل بخوریم. پدیده در این فصل سه بار اینگونه گل زده است. ما مثل بازی با الهلال شانس داشتیم ولی گل نزدیم.

عصبی بودیم
امروز بازیکنان عصبی بودند و شانس هم نداشتیم .ما با ۲ مهاجم بازی کردیم و شاید باید توپ را بیشتر به گوشه ها می‌بردیم و گل می‌زدیم. خیلی برای هواداران ناراحت هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. ما 90 دقیقه تلاش کردیم و معتقدم تیم ما شخصیت خوبی دارد ولی باید شانس هم داشته باشد تا بازی ها را ببریم.

با این شرایط باید بازیکنان را به بیمارستان بفرستیم
وقتی پشت سر هم بازی داریم نمی‌توانیم از همه بلزیکنان استفاده کنم. اینگونه باید آنها را به بیمارستان بفرستم و تحت درمان قرار بدهم. در لیگ قهرمانان اروپا هم تیمی مثل لیورپول ترکیبش را تغییر می‌دهد چون فاصله بازی ها فشرده است. اگر ترکیب را تغییر ندهیم می‌گویند چرا تغییر ندادید.

ادامه حضور در استقلال؟
شما دوست دارید من بمانم یا نمانم؟( با خنده) خوشحال می‌شوم سال‌ آینده هم شماره را ببینم.

آلمانی هستم و تسلیم نمی شوم
وی در خصوص اینکه ایا استقلال می‌تواند قهرمان شود یا خیر گفت: در فوتبال چیزی غیر ممکن نیست. 9-8 سال پیش لیورپول چند امتیاز از حریفش عقب بود و به کریستال پالاس باخت ولی شانس قهرمانی را به دست آورد. من در آلمان بزرگ شده ام و هرگز تسلیم نمی‌شوم. بازی آینده ما با استقلال خوزستان است و سپس الدحیل. من به آن بازی ها فکر می‌کنم.

تا لحظه آخر تسلیم نمی شوم
شاید اگر 7 ماه پیش از من می‌پرسیدید که استقلال در ۳ بازی آخر شانس قهرمانی دارد یا خیر و من جواب می‌دادم بله. شما فکر می‌کردید من عقل خودم را از دست داده‌ام ولی حالا می‌گویم باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد ولی تا لحظه آخر تلاشمان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی