• ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
  • کد خبر: 27267
حسین پاشایی

مربی ذوب آهن می‌گوید کسانی که به مهدی تارتار و کادرفنی این تیم تهمت زده‌اند در همین دنیا تقاص کار خود را می‌دهند.

به گزارش ایران پژواک، حسین پاشایی، مربی ذوب آهن به علت محرومیت تارتار در نشست خبری حاضر شد و درباره تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه نخست یک بازی خوب و بسیار عالی انجام شد که حداقل می‌توانستیم به دو، سه گل دیگر برسیم. با توجه به نیاز پرسپولیس به امتیاز، تیم ما عقب نشست. روی ضد حمله موقعیت‌هایی داشتیم. در این شرایط که پرسپولیس دنبال امتیاز بود، یک امتیاز هم برای ما باارزش بود. جا دارد به عوامل باشگاه خسته نباشید بگویم. به تمام هواداران هم خسته نباشید می‌گویم. اگر بابت این یک امتیاز خوشحال شدند، تبریک می‌گویم. قسمت نبود که سه امتیاز را بگیریم. یک تبریک هم به تیم پرسپولیس می‌گویم که یک تیم قوی، منسجم و با کادرفنی خوب و خوش نام هستند. امشب یک بازی قابل قبول در سطح بالای فوتبال ایران شاهد بودیم.

مربی ذوب آهن درباره میزبانی این تیم در شرایط مساعد و حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: درباره میزبانی باشگاه ذوب آهن می‌توانم بگویم که این باشگاه از راس تا پایین‌ترین مرتبه از لحاظ حرفه‌ای، افراد مثبت و کاربلدی هستند و ذوب آهن یک باشگاه حرفه‌ای است و امروز هم هواداران امروز بدون بی‌احترامی به حریف نشان داد که به دنبال تماشای فوتبال هستند.

او درباره دفاع مطهری از سلامت کاری تارتار و همکارانش در ذوب آهن گفت: درباره تهمت‌هایی که به شخص آقای تارتار زده شد، باید بگویم که از برادر هم به ایشان نزدیک هستم و جز پاکی و صداقت چیزی در این مرد ندیدم. او همبازی، کاپیتان، سرمربی و همکار من بوده است. این حرف‌هایی که زده می‌شود، زاییده افکار مریض و غرض‌ورز است. نمی‌خواهیم جواب کسی را بدهیم چون خداوند در همین دنیا جواب این افراد را می‌دهد. من دیشب تا صبح جواب یک سری آدم فریب خورده را می‌دادم که چنین مسئله‌ای نیست و ما نان حلال به خانواده خودمان می‌بریم و می‌دانیم کوچک‌ترین لقمه حرام روی خانواده‌ام تاثیر می‌گذارد. نه آدم سیاسی پشت ما است و نه لابی می‌کنیم و روی قدرت فنی خودمان به اینجا رسیدیم. کسی پشت ما نیست. ما چند نفر که کنار تارتار هستیم، فقط به خاطر نتایح و عملکرد خودمان تا اینجا رسیدیم. دردآور است که اسم مسلمان را روی خودمان گذاشتیم و اینطوری بی‌رحمانه این حرف‌ها را می‌زنند. این حرف‌ها یک تاثیر منفی روی جامعه ورزش و جوانان می‌گذارد.

پاشایی خطاب به کسانی که علیه کادرفنی ذوب آهن هجمه وارد کرده بودند تاکید کرد: این بی‌احترامی که به ما شد، قطعا به خودتان بی‌می‌گردد. ناموس ما ناموس شماست. کمیته اخلاق و انضباطی ورود کند. من اسم نیاوردم اما می‌دانید چه کسانی این حرف‌ها را زدند. ما به خداوند و ائمه اطهار توکل کردیم و پیش می‌رویم و کاری نداریم چه می‌گویند. رنج آور و دردآور است که بی علت و بی‌دلیل به خانواده ما توهین می‌شود. امیدوارم این افراد اگر در این دنیا تقاص کار خود را ندادند، ما به آن دنیا اعتقاد داریم که خداوند یقه آن‌ها را بگیرد.

او درباره تعریف و تمجید مطهری از کادرفنی ذوب آهن گفت: تارتار یک انسان شریف و از نظر فنی قوی است. وقتی ایشان (مطهری) از تارتار تعریف می‌کند، باعث افتخار ما است. ایشان یک وجهه مناسب در فضای ورزشی ما دارد و حرف‌های او سازنده و فنی است و در این شرایط حال و هوای ما را می دانند و به خاطر صحبت‌هایشان تشکر می‌کنم.

پاشایی درباره اینکه فرزاد حاتمی گفته بود تارتار مربی پاکی است و برخلاف همیشه مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی می‌کرد که شائبه برانگیز شده بود گفت: با او صحبت کردم و تمام ناراحتی خودم را گفتم و قسم خورد که منظورش این بود که ما برای باختن به زمین نرفتیم بلکه طوری به زمین رفتیم که برای بردن بازی کنیم. یک حرفی هم هست که کدام یک از مربیان ما در این سال‌ها پرسپولیس را دو بار برده‌اند؟ تارتار با تیم‌های باشگاهی خود سه، چهار بار پرسپولیس را برده‌اند. کدام یک از استقلالی‌ها توانستند با تیم‌های خود استقلال را ببرند؟ نمی‌خواهم تیم خودمان را کوچک کنم اما فرق ما با پرسپولیس که با چند صد میلیارد تومان دنبال قهرمانی در آسیا با باشگاهی که سال گذشته با تفاضل گل مانده، مانند فرق یک لیوان با دبه چند لیتری است. نتایج ما نسبت به سال گذدشته فوق العاده خوب بوده است. ما تقریبا کالبد شکافی و جراحی عظیمی در این باشگاه داشتیم و این نفراتی که جذب شده‌اند، در سال‌های آینده ستاره‌های ایران خواهند شد. این بازیکنان با یک دهم قیمت بازیکنان خوب تیم‌های دیگر به اینجا آمده‌اند. مطمئن باشید که ما این روند را ادامه می‌دهیم و از لحاظ فنی قابل قیاس با نیم فصل اول نیستیم. مطمئن باشید سال آینده نتیجه خوبی نسبت به امسال می‌گیریم و در کورس کسب سهمیه آسیایی خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی