• ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
  • کد خبر: 28246
کارگران

فردی که به عنوان یک کارگر ساده در اسپانیا کار می‌کند معمولاً ماهیانه مبلغی در حدود ۹۲۰ یورو دریافت می‌کند.

به گزارش ایران پژواک، محدود حقوق دریافت کارگران ساده در این کشور از ۴۶۰ یورو کمترین تا ۱۴۳۲ یورو بالاترین حقوق و دستمزد بوده که به نسبت مکان مورد نظر و کارفرما متفاوت است. متوسط حقوق ماهیانه یک کارگر شامل هزینه مسکن، حمل و نقل و سایر مزایای شغلی بوده و حقوق کارگران به طور معمول بر اساس تجربه کاری، مهارت، جنسیت و یا موقعیت مکانی متفاوت است.

حقوق کارگران در کشور اسپانیا از ۴۶۰ یورو برای کارگرساده باربر، کارگرهای عمومی ساختمان با (حداقل حقوق) دریافتی است و تا ۱۴۳۲ در ماه (حداکثر حقوق) مختص کارگران تخصصی دور دیده تاسیسات و خدمات است.

متوسط حقوق کارگر ساده در اسپانیا

متوسط حقوق دریافتی کارگر ساده در اسپانیا حدود ۹۲۰ یورو در ماه است یعنی حدود نیمی ۵۰٪ از افرادی که به عنوان کارگر در اسپانیا کار می‌کنند کمتر از این مقدار و نیمی دیگر بیش از این مقدار دریافتی دارند متوسط دریافتی در واقع نشان دهنده ارزش دستمزد متوسط است.

ساعت کاری کارگر در اسپانیا و میانگین حقوق ساعتی یک کارگر ساده در اسپانیا

متوسط دستمزد ساعتی در اسپانیا ۵ یورو است و بدان معنا است که متوسط حقوق کارگر برای هر ساعت کار ۵ یورو خواهد بود و حقوقی است که در یک ساعت کار به هر کارگر پرداخت می‌شود.

ساعت کاری

در کشور اسپانیا اگر چه هیچ مصوبه قانونی و رسمی برای ساعت کار کارگران در روز در نظر نگرفته شده است؛ اما معمولاً یک کارگر حداکثر ۴۰ ساعت در هفته کار می‌کند و ۸ ساعت در روز بیشترین زمان کار یک کارگر خواهد بود و طبق دستور دولت حقوق هیچ کارگری در اسپانیا نباید کمتر از این مقدار حداقل حقوق باشد و کارفرمایانی که میزان حداقل دستمزد را پرداخت نکنند مجازات سختی خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی