• ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱
  • کد خبر: 33398
پلیس انگلیس

پلیس انگلیس اعلام کرد مهاجم حمله ناتینگهام با ضربات چاقو سه نفر را به قتل رساند و سپس یک دستگاه خودرو ون را سرقت کرد تا افراد دیگری را با زیر گرفتن به قتل برساند.

به گزارش ایران‌پژواک، پلیس انگلیس اعلام کرد مهاجم حمله ناتینگهام با ضربات چاقو سه نفر را به قتل رساند و سپس یک دستگاه خودرو ون را سرقت کرد تا افراد دیگری را با زیر گرفتن به قتل برساند.

کیت مینل یک فرمانده پلیس در نانتینگهام پس از حدود ۱۴ ساعت از حمله منجر به قتل در ناتینگهام به خبرنگاران گفت: دو دانشجوی حدود ۱۹ ساله و یک مرد پنجاه ساله از مقتولان این حمله اند.

پلیس بر این باور است که مهاجم ون قربانی پنجاه ساله سرقت کرد تا با ان افراد را زیر بگیرد که در پی حمله با خودرو سه نفر زخمی شدند که حال یک نفر از انان وخیم گزارش شده است.

این افسر پلیس با تایید دستیگری مردی ۳۱ ساله از افشای هویت و انگیزه وی از این حمله خودداری، اما اضافه کرد ما هنوز در مراحل اولیه تحقیقات هستیم و باید دقیقاً مشخص شود که انگیزه این حمله چه بوده است.

پیشترمنابع محلی اعلام کرده بودند پلیس مسلح به چند ساختمان در ناتینگهام هجوم برد و در خیابان به گشت زنی پرداخت.

به گفته انان شهر چهره امنیتی به خود گرفته و واحدهایی از نیروهای پلیس مسلح در بخش‌هایی از شهر مستقر شده اند و مناطقی از شهر نیز به روی افراد و خودروها بسته شده است.

پلیس هنوز درباره هویت مهاجم و انگیزه او و اینکه ایا همدست هم داشته است یا خیر گزارشی منتشر نکرده است. انگلیس هم اکنون در سطح هشدار قابل توجه قرار دارد که معنی ان این است که حمله تروریستی محتمل است.

این سطح از هشدار سومین سطح هشدار از سطح پنج گانه در این کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی