• ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
  • کد خبر: 35323
ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک تجمع در شهر واترلو در ایالت آیووا گفت: «او (جو بایدن) در جایی مشاوری دارد که بدترین مشاور در سیاست است که فکر می‌کند او در لباس شنا خوب به نظر می‌رسد! او زمان خیلی زیادی را در ساحل دریا می‌گذراند. حرف من این است که تو چطور این کار را انجام می‌دهی؟»

به گزارش ایران‌پژواک، دونالد ترامپ ادعا کرد آمادگی بدنی او از جو بایدن «خیلی بهتر» است و می‌تواند او را در یک مبارزه شکست دهد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک تجمع در شهر واترلو در ایالت آیووا گفت: « او (جو بایدن) در جایی مشاوری دارد که بدترین مشاور در سیاست است که فکر می‌کند او در لباس شنا خوب به نظر می‌رسد! او زمان خیلی زیادی را در ساحل دریا می‌گذراند. حرف من این است که تو چطور این کار را انجام می‌دهی؟»

به نوشته پایگاه «بیزینس اینسایدر»، رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه اظهاراتش درباره رئیس جمهور فعلی این کشور گفت: «می‌دانید بدن من خیلی بهتر از او است. اما من واقعا مطمئن نیستم که بخواهم آن را زیر آفتاب، روی شنها و در موج سواری و باد در معرض نمایش بگذارم. می‌دانید که چنین صحنه‌ای زیبا نیست.»

بایدن معمولا عادت به گذراندن تعطیلاتش در خانه ساحلی خود در ایالت دلاوِر داشته و تصاویری از حضور او با مایوی شنا در ساحل جنجال برانگیز شده است.

ترامپ، بایدن را به تمسخر گرفته و او را «بسیار بسیار پیر» توصیف و ادعا کرد او حتی قادر به حمل کردن یک صندلی تفریحی سبک که حتی یک بچه هم قادر به حمل کردنش است، نیست.

ترامپ ۷۷ سال سن داشته و سه سال از بایدن ۸۰ ساله جوانتر است.

ترامپ اظهارنظرهای جنجالی بایدن در سال ۲۰۱۸ را یادآور شد که گفته بود، «اگر با ترامپ در دبیرستان بود، او را پشت سالن ورزشی می‌برد و کتک مفصلی می‌زد!»

ترامپ بعد از این یادآوری با فوت کردن از دهانش گفت: «فکر می‌کنم که با همین کار او را به زمین بزنم!»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه رجزخوانی‌هایش برای بایدن مدعی شد که در ورزش گلف از بایدن بهتر است.

رئیس جمهور سابق آمریکا قبلا هم سابقه مسخره کردن آمادگی جسمانی بایدن را داشته و یک بار نیز از میلش برای مبارزه با او صحبت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی