سعید باستانی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ما از یک طرف کنترل ارز می کنیم که مردم هم همکاری می کنند، اما نکته این است که تولیدکننده‌ها باید بیشتر به فکر مردم باشند و ملاحظه‌ی شرایط فعلی کشور را داشته باشند.

دکتر "سعید باستانی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران پژواک وضعیت بازار خودرو و ممنوعیت وارادت خودروهای خارجی، گفت: در شرایط فعلی کشور، باید فروش کالاهایی که ارزبری بالایی دارند کنترل شود.

وی ادامه داد: ما در شرایط معمولی نیستیم و در شرایط خاص اقتصادی به سر می‌بریم. در شرایط خاص باید تصمیمات خاص هم گرفته شود، من‌جمله همین کنترل میزان ارزی است که از کشور خارج می‌شود، ولی در کنار این موضوع باید تولیدکننده‌ی داخلی هم بیشتر از اینها با سیستم همراهی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: ما از یک طرف کنترل ارز می کنیم که مردم هم همکاری می کنند، اما نکته این است که تولیدکننده‌ها باید بیشتر به فکر مردم باشند و ملاحظه‌ی شرایط فعلی کشور را داشته باشند.

باستانی، خاطرنشان کرد: اگر شرایط خاص است و ما در رابطه با واردات تصمیمات خاص می‌گیریم و به خودروسازها هم بر اساس همین شرایط خاص، ارز تعلق می‌گیرد، از آنها هم توقع داریم که کمک کنند و این مسائل حاشیه‌ای و دلال بازی‌ها را حذف کنند تا مردم بتوانند به نحو مطلوب از خدماتشان بهره برند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی